اخبار داغ

نفت با تحریم ایران به ۱۰۰ دلار می‌رسد

نفت با تحریم ایران به ۱۰۰ دلار می‌رسد
با اجرا شدن تحریم‌های نفتی ایران در ۴ نوامبر و کم شدن نفت بازار، قیمت نفت در اوایل سال ۲۰۱۹ به ۱۰۰ دلار در هر بشکه می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رویترز، شرکت‌های تجاری ترافیگورا و مرکوریا در کنفرانس آسیا پسفیک پترولیوم پیش‌بینی کردند قیمت نفت در پایان امسال یا اوایل سال ۲۰۱۹ به علت تحریم‌های ایران به ۱۰۰ دلار در هر بشکه برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دنیل جائگی، رئیس بازرگانی کالاهای اساسی «مرکوریا انرژی تردینگ» گفت در نتیجه تحریم‌های آمریکا علیه ایران تا پایان سه ماهه چهارم امسال، تقریبا روزانه ۲ میلیون بشکه نفت ایران از بازار کم می‌شود و این امر قیمت نفت را احتمالا به ۱۰۰ دلار در هر بشکه می‌رساند.

,

جائگی افزود: «ما در شُرف یک بی‌ثباتی چشمگیر در سه ماهه ۲۰۱۸ هستند و این به شدت و مدت تحریم‌های ایران بستگی دارد؛ بازار به راحتی یک واکنش دقیق در رابطه با عرضه برای ۲ میلیون بشکه نفت در روز که بازار نفت ناپدید می‌شود، ندارد.»

,

واشنگتن قبلا تحریم‌های مالی علیه ایران اعمال کرده و در نظر دارد در ۴ نوامبر صادرات نفت این کشور را هدف بگیرد.

,

بن لاکوک، معاون تریفیگورا گفت با کم شدن عرضه در بازار قیمت نفت خام می‌تواند تا کریسمس به ۹۰ دلار در هر بشکه و ۱۰۰ دلار در سال ۲۰۱۹ برسد.

,

بانک جی پی مورگان در آخرین گزارش چشم‌انداز بازار گفت: با توجه به اجرای تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سومین تولیدکننده نفت اوپک، از ۴ نوامبر، احتمالا قیمت نفت در ماه‌های آینده به ۹۰ دلار در هر بشکه خواهد رسید.

,

این بانک پیش‌بینی کرد قیمت نفت برنت به طور متوسط در ۶ ماه آینده به روزانه ۸۵ دلار در هر بشکه برسد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه