اخبار داغ

سخنرانی مشاور عالی رهبری در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان/ پیشکسوتان گنجینه های دفاع مقدس

سخنرانی مشاور عالی رهبری در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان/ پیشکسوتان گنجینه های دفاع مقدس
همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و با سخنرانی مشاور مقام معظم رهبری؛همایش طلایه‌داران و پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان زنجان با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رده‌های مختلف نظامی و انتظامی اعم از سپاه،‌ ارتش، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

تکریم و بازخوانی خاطرات ۸ سال دفاع مقدس از مهمترین برنامه های این همایش در زنجان است.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، از برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران و پیشکسوتان دفاع مقدس در روز چهارم مهرماه خبر داد و گفت: سخنران این همایش سرلشکر پاسدار رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری و فرمانده سابق سپاه پاسداران است.

,

وی افزود: این همایش به منظورگرامیداشت رشادت ها و جان فشانی‌های شهداء و رزمندگان جنگ تحمیلی برگزار می شود.

,

این مسئول بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس و شناساندن شهدا به جامعه و جوانان تاکید کرد و گفت: امروز باید فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در میان جوانان و نسل جدید ترویج داد که پیشکسوتان در این زمینه پیشگام هستند.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه امروز مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: باید از پایداری آنان به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم.

,

طهماسبی خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 16 فردا در حسینیه ثارالله زنجان واقع در اتوبان 22 بهمن برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه برگزاری همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: این افراد گنجینه های دوران دفاع مقدس هستند که می‌طلبد در این فرصت برای نشر این گنجینه‌ها استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه