اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

فعالیت مستمر استعمار برای جدایی ایران و عراق/لزوم برخورد جدی قوه قضائیه و مسئولین با انتشار دهندگان شایعات

فعالیت مستمر استعمار برای جدایی ایران و عراق/لزوم برخورد جدی قوه قضائیه و مسئولین با انتشار دهندگان شایعات
سعیدی گفت: غربی ها می خواستند کشورها نتوانند به ملت ها نزدیک شوند چرا که سابقه تلخی از تشکیل امپراطوری بزرگ اسلامی در ذهن غربی ها وجود داشت و آنان از شکل گیری امت واحده اسلامی به شدت نگران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه از مدت ها قبل یکی از سیاست های انگلیس و آمریکا کوچک کردن کشورهای منطقه از نظر ساختاری بوده است،گفت: تا بتوانند اختلافات اعتقادی، مذهبی و قومیتی ایجاد کنند و این کار به صورت مزمن و مستمر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی عنوان کرد: غربی ها می خواستند کشورها نتوانند به ملت ها نزدیک شوند چرا که سابقه تلخی از تشکیل امپراطوری بزرگ اسلامی در ذهن غربی ها وجود داشت و آنان از شکل گیری امت واحده اسلامی به شدت نگران بود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: پس از فروپاشی رژیم صدام و نزدیک شدن دو ملت ایران و عراق به یکدیگر وحشت در نظام سلطه و به ویژه آمریکا و انگلیس فرا گرفت؛دستگاه های جاسوسی و دلارهای رژیم آل سعود و وهابیت به منظور رو در رو قرار دادن دو ملت مورد استفاده قرار داده شد.

,

سعیدی بیان کرد: اما به فضل الهی و با هوشیاری ملت ایران و عراق، مرجعیت شیعه و مقام معظم رهبری تا کنون نتواسته اند کاری از پیش ببرند.

,

وی افزود: از نظر اعتقادی و مذهبی مراسمات اربعین سیدالشهدا علیه السلام باعث وفاق و همبستگی دو ملت شده است و این مسئله هم مزید بر علت باعث وحشت بیشتر انان شده است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: دشمنان برای اینکه تأثیر منفی در وفاق و همبستگی بین ملت های مسلمان بگذارند اقداماتی را انجام می دهند و متأسفانه برخی در داخل کشور نیز ناآگاهانه و غفلت مدارانه در زمین دشمن بازی می کنند.

,

سعیدی با تأکید بر اینکه در داخل کشور برخی عامدانه به این سمت سوق پیدا می کنند، اظهار کرد: دستگاه های مسئول و قوه قضائیه باید برخورد جدی داشته باشند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان در خارج از مرزهای کشور با ایجاد عملیات روانی و تبلیغاتی اقداماتی را انجام داده اند؛ شرایطی را ذهن ملت ایران ایجاد کرده اند که زائران عراقی در ایران و مقدسات را تحت الشعاع قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه