اخبار داغ

مسئول بهداشت محیط بروجرد:

۲۳۰۰ کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی در بروجرد کشف و معدوم شد

۲۳۰۰  کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی در بروجرد کشف و معدوم شد
مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: 2300 کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی و غیر مجاز که در یک کارگاه خانگی تهیه شده بود کشف و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "مظفر بازگیر" مسئول بهداشت محیط بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: یک کارگاه خانگی در حیاط خانه خود از ضایعات لیمو و غوره اقدام به تهیه آبلیمو و آبغوره می کرد که این اقدام کاملا غیر مجاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: متاسفانه آبلیمو و آبغوره هایی که از ضایعات لیمو و غوره تهیه می کرد را در بطری های پلاستیکی که چندین بار مورد استفاده قرار گرفته بودند قرار می داد که این کار نیز غیر بهداشتی است.

,

به گفته وی از این کارگاه خانگی ۲۳۰۰ کیلو آبلیمو و آبغوره غیر بهداشتی کشف و معدوم شد.

,

بازگیر از پلمپ پنج واحد متخلف عرضه مواد غذایی و خوراکی در بروجرد خبر داد و افزود: پنج واحد متخلف عرضه مواد غذایی و خوراکی در بروجرد به دلیل استفاده از رنگ های غیر مجاز و عدم رعایت موارد بهداشتی پلمپ شدند.

,

وی بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشتی 2 بستنی فروشی، 2 رستوران و یک واحد لبنیاتی به دلیل عدم رعایت بهداشت و استفاده از رنگ غیر مجاز در رستوران پلمپ شدند.

,

وی اضافه کرد: نمونه برداری های لازم از این واحدهای صورت گرفته که مشخص شد از رنگ های غیر خوراکی استفاده کرده اند و بلافاصله این واحدها پلمپ شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه