اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

صنعت، معدن و تجارت پیگیر تامین لاستیک است/ صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری

صنعت، معدن و تجارت پیگیر تامین لاستیک است/ صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در ۲۴ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان برای پیگیری مطالبات به‌حق رانندگان ادامه دارد و امیداریم اقدامی جهادی از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اتفاق بیفتد تا رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک از چند روز آتی نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ عمده‌ترین مشکلات صنف رانندگان خودروهای باری سنگین را مربوط به موضوعاتی چون کرایه حمل، قیمت لوازم یدکی، لاستیک، روغن و... عنوان و اظهار کرد: دولت با پیگیری‌های مستمر و تعامل ویژه با بخش خصوصی و شرکت‌های تولیدی در حال رفع و تامین قطعات و لاستیک مورد نیاز رانندگان است.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه اخیر به غیر از حوزه تامین لاستیک و قطعات خودرو اقدامات خوبی انجام شده است افزود: امیداریم اقدامی جهادی از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز اتفاق بیفتد تا رانندگان مشکلی در تامین قطعات و لاستیک از چند روز آتی نداشته باشند.

جمشیدی با تاکید بر اینکه با پیگیری دولت درخصوص تامین مواد اولیه برای شرکت‌های تولیدی، طی چند روز آینده، روند تامین و توزیع قطعات مطلوب خواهد شد خاطرنشان کرد: برای حل مشکلاتی که امروز دامن‌گیر صنعت حمل و نقل کشور به‌ویژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخیر تلاش‌های بی‌شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به‌ویژه مسئولان استان انجام شده است.

صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان برای پیگیری مطالبات به‌حق رانندگان ادامه دارد و با دستور ریاست سازمان بازرسی از تمام استان‌های کشور و نظارت بر روند رسیدگی به شکایات، نظارت بر حسن اجرای قوانین در شرکت‌های حمل و نقل و تبادل نظر با مدیران و فعالان این بخش در دستورکار قرار دارد.

وی گفت: تاکنون مشکل تامین قطعات اولیه و لاستیک در امر جابه‌جایی بار چهارمحال و بختیاری مشکلی ایجاد نکرده است و در روز گذشته ۲۱۶ بارنامه درون‌استانی و ۴۱۸ بارنامه برون‌استانی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.

جمشیدی همچنین از ثبت‌نام حدود یک هزار و ۳۷۷ نفر تاکنون در سامانه بیمه تکمیلی رانندگان خبر داد و افزود: هوشیاری فعالان عرصه حمل و نقل کشور برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن ادامه دارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و به‌تبع آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به‌عنوان حامی واقعی راننده برای حل مشکلات آنها به میدان آمده است.

حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد

جمشیدی با اشاره به ارتباطات نزدیک و موثر تشکل‌های صنفی حوزه حمل و نقل بار و مسافر با اداره کل حمل ونقل جاده‌ای استان گفت: انجمن‌ها باید در راستای تحقق منافع جمعی رانندگان فعالیت کنند.

وی با تشریح وضعیت سخت رانندگان و فشارهای اقتصادی که این قشر متحمل می‌شوند، افزود: تضییع حقوق رانندگان در این شرایط ظلم است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه روابط نباید جای ضوابط را بگیرد، تصریح کرد: حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد و امیدواریم دغدغه‌های رانندگان در حوزه‌های دیگر مانند قطعات و لاستیک توسط دستگاه‌های مربوطه در آینده نزدیک حل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با ارتباط نزدیک و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌های صنفی رانندگان توانستیم مطالبات این عزیزان در حوزه اختیارات قانونی این سازمان را تا حدود زیادی برطرف کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در روز گذشته, صدور بیش از ۶۰۰ بارنامه در روز گذشته,
,
,
,
,
,
,
,
, حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد, حامی راننده بودن و حساسیت در رابطه با تخلفات باید مستمر باشد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه