اخبار داغ

رئیس اداره ورزش آمل:

سالن پیامبر اعظم آمل آماده میزبانی از مسابقات نیست

سالن پیامبر اعظم آمل آماده میزبانی از مسابقات نیست
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به هزینه 250 میلیون تومانی برای سالن بسکتبال با ویلچر در آمل، گفت: تا به حال بیش از 100 میلیون تومان برای سالن پیامبر اعظم هزینه شد اما اصلا کافی نیست و این سالن شرایط برگزاری مسابقات را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اسماعیل پهلوان دوشنبه‌شب در جلسه شورای ورزشی شهرستان آمل با بیان اینکه منتظر اتفاقات خوبی برای ورزش آمل در 6 ماه دوم سال هستیم، اظهار کرد: آمل در رشته‌های تیمی‌دارای افتخارات بسیاری است که می‌توان به بسکتبال با ویلچر و والیبال کاله اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال بیش از 50 درصد ورزش استان مازندران به سمت و سوی آمل است، اظهار کرد : شهرستان آمل دارای 6 تیم در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ برتر و لیگ دسته یک است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اشاره به هزینه 250 میلیون تومانی برای سالن بسکتبال با ویلچر در آمل ادامه داد: تا به حال بیش از 100 میلیون تومان برای سالن پیامبر اعظم هزینه شد اما اصلا کافی نیست و این سالن شرایط برگزاری مسابقات را ندارد.

این مسئول با بیان اینکه سالن پیامبر اعظم با نظر کارشناسی صدا و سیما رنگ آمیزی شد، افزود: در خصوص رشته بسکتبال نیاز به نصب حلقه بسکتبال است.

پهلوان با اشاره به تیم‌های حاضر در مسابقات گفت: تیم والیبال کاله در سوپرلیگ، والیبال شیدفر، تیم بسکتبال یکی از زیر مجموعه‌های کاله، والیبال بانوان و تیم هندبال آمل همگی در لیگ دسته اول در سالن پیامبر اعظم و تیم بسکتبال با ویلجر در سالن فرهنگ‌شهر بازی می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از نیمه دوم مهرماه به صورت میانگین حداقل سه بازی در سطوح مختلف لیگ کشور در آمل برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در پایان با اشاره به ساماندهی جایگاه خبرنگاران، گفت: کسانی که در حوزه خبر ورزشی کار می‌کنند ساماندهی شده و کارت توسط روابط عمومی‌ ورزش استان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه