اخبار داغ

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

غبارروبی گلزار شهدا در شهرستان فارسان

غبارروبی گلزار شهدا در شهرستان فارسان
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور مهران مرادی جانشین سپاه قمر بنی‌هاشم (ع)، فرماندار، مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد.
 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فارسان، سید محمدرضا علوی بابیان اینکه مردم شریف ایران با هر مذهب، قشر و سلیقه‌ای در جنگ تحمیلی شرکت کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد تصریح کرد: حضور تمام اقشار ایرانی در دفاع مقدس برای مردم ایران یک عزت و افتخاری بزرگ است.

وی بیان داشت: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش درراه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.
 
وی بابیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم و در راستای رشد معنوی از آن بهره ببریم، افزود: این امانتی است که باید آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.
 
شرکت‌کنندگان با غبارروبی و عطرافشانی آرامگاه پاک شهیدان و قرائت قرآن و فاتحه، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی، با آرمان ها‌ی والای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه