اخبار داغ

مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی با فعالیت در کارگروه های مختلف

تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی با فعالیت در کارگروه های مختلف
صدفی گفت:دشمنان انقلاب همواره با اتاق فکر ، هزینه های گزاف و شبکه های تلویزیونی در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند؛بنابراین ما با کارگروه های موجود وظیفه خود می دانیم تا در جهت تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ مهدی صدفی مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هر جامعه و کشوری روزهایی به عنوان روزهای ماندگار ثبت و ضبط می شوند و منشا و مبدا این رخدادها آموزه های دینی هستند و ما دارای نگاهی اعتقادی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت: از سوی دیگر در هر جامعه ای باز یک مقاطعی را در نظر می گیرند و عدد چهل نیز در مکتب و آموزه های دینی دارای یک تقدس خوبی است و نشانه بلوغ،رشد ،تعالی و پیشرفت است.

,

صدفی با بیان این که چله انقلاب برای ما مبنای دینی و اعتقادی دارد ؛خاطر نشان کرد : ما باید چهل سالگی نظام را که نشانه رشد است را به نمایش و تبیین بگذاریم.

,

مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: در آغاز سال۹۷نیز مقام معظم رهبری تاکید داشتند که در چهل سالگی انقلاب باید دستاوردهای انقلاب برای مردم و جهانیان بیان شود .

,

وی با اشاره به این که از ابتدای انقلاب همواره بدخواهان توطئه های بسیار زیادی داشتند ؛یادآور شد : این توطئه ها قصد براندازی نظام را داشتند و این توطئه ها تا چند روز پیش و در اهواز هم ادامه داشت.

,

صدفی توضیح داد : دشمنان انقلاب همواره با اتاق فکر ، هزینه های گزاف و شبکه های تلویزیونی در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و نمی توانند اقتدار نظام را ببینند.

,

مدیر شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان کرمان اضافه کرد : بنابراین ما با کارگروه های موجود وظیفه خود می دانیم تا در جهت تبیین برکات نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم .

,

صدفی ادامه داد : تا کنون ۲جلسه سیاست گذاری با حضور مسئولین استانی و ۴ جلسه ستاد را با حضور نماینده کارگروه ها تشکیل داده ایم و رویکردها و نگاه ها تبیین شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه