اخبار داغ

رئیس اداره صمت بجستان خبر داد؛

توزیع ۲۱۸ حلقه لاستیک تعاونی بین کامیونداران بجستانی

توزیع ۲۱۸ حلقه لاستیک تعاونی بین کامیونداران بجستانی
رئیس اداره صمت بجستان در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان گفت: تعداد 358 حلقه لاستیک تا به امروز وارد شهرستان شده است که 47 حلقه لاستیک قبل از شکل گیری انجمن رانندگان و 271 حلقه آن نیز توسط این انجمن توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛  حسین ابراهیمی  فرماندار بجستان صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تاکید به اینکه جلو سو استفادگران بازار بایدگرفته شود اظهار کرد:  با کسانی که به دنبال سو استفاده در بازار هستند باید با قاطعیت برخورد کرد، و همچنین از کسبه منصف نیز که دغدغه مردم دارند  و در راستای تنظیم بازار مساعدت لازم را دارند حمایت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به  التهاب بازار باید نظارت ها را افزایش داد هر چند که فضای شهرستان آرام و اکثر کسبه همراه هستند اما  نباید گذاشت همان تعداد معدود نیز زمینه سو استفاده از مردم را فراهم کنند . در خصوص تامین اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی نداریم و ذخایر شهرستان به اندازه کافی وجود دارد.

,

 

,

فرماندار بعد تقدیر از انجمن رانندگان در خصوص تلاشهای صورت گرفته برای تامین لاستیک برای رانندگان و انضباط بخشی به رانندگان، در پاسخ به رئیس انجمن رانندگان شهرستان که گفته بود تریلری که 18 حلقه لاستیک دارد یک و دو حلقه لاستیک کم است،  تصریح کرد:  قرار نیست کل مشکلات را حل کنیم همین که بتوانیم کمی از سختی ها را از دوش رانندگان بکاهیم خودش نقطه قوتی است.

,

 

,

ابراهیمی در ادامه به مشکلات روانی در بازار پرداخت و نقش رسانه را برای کنترل بازار تاثیرگذار دانست و خواست  تا فعالین رسانه شهرستان با آرام کردن و پرهیز از جو سازی ها بازار را ملتهب نکنند.

,

 

,

ثمانه غلامیان  رئیس اداره صمت شهرستان بجستان در ادامه این نشست به گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار پرداخت و اذعان کرد: همچون ماههای پیش بازرسی ها صورت گرفت طی ماه گذشته 280 مورد بازرسی انجام شد که سرانجام به  تشکیل 10 پرونده تخلف به ارزش 200 میلیون ریالی شد.

,

 

,

وی به توزیع لاستیک بین کامیونداران شهرستان پرداخت و عنوان کرد: تعداد 358  حلقه لاستیک تا به امروز وارد شهرستان شده است که 47 حلقه لاستیک قبل از شکل گیری انجمن رانندگان و 271 حلقه آن نیز توسط انجمن رانندگان شهرستان توزیع شد و ان شالله با  رایزنی های صورت گرفته هفته آینده 150 حلقه جدید وارد شهرستان خواهد شد تا طبق لیست و بعد از قرعه کشی بین رانندگان توزیع شود.

,

 

,

غلامیان  ضمن اشاره به بازار  تصریح کرد: در حال حاضر 16 ناظر افتخاری در بازار شهرستان فعال هستند و 8 ناظر دیگر  نیز در حال آموزش تا برای نظارت بر تنظیم بازار فعالیت خود را آغاز کنند.

,

 

,

اکبر قدیمی رئیس انجمن رانندگان شهرستان بجستان ( این انجمن 24 مرداد ماه  سال جاری فعال شده است) که در این نشست حاضر شده بود  به  اقدامات خود در  راستای تامین لاستیک برای رانندگان پرداخت و از رایزنی هایی که با پایتخت صورت گرفته بود گفت و گفت:  طی هفته های گذشته با توجه به نیاز شهرستان به لاستیک برای کامیون های خود رایزنی هایی با تهران صورت گرفت که قرار شد تعدادی لاستیک در اختیار ما قرار دهند تا کمی از مشکلات رانندگان کاسته شود.

,

 

,

وی به نحوه توزیع این لاستیک ها در بین رانندگان پرداخت و اذعان کرد:  در انجمن رانندگان شهرستان بجستان 384  راننده برای دریافت لاستیک ثبت نام کردند که  بعد از قرعه کشی 366 نفر بر اساس کد به اداره راه ارسال شده تا حواله تحویل لاستیک ها صادر شود و تا به امروز نیز    80 حواله صادر و لاستیک تحویل گرفته اند و حدود 250 راننده هنوز لاستیکی دریافت نکرده اند.

,

 

,

وی  به مشکلات رانندگان و کامیون داران شهرستان بجستان پرداخت و اظهار کرد:  ثبت نام برای لاستیک توسط رانندگان صورت میگیرد و تحویل با توجه به برگه سبز کامیون ها صورت میگیرد   و اگر راننده ای برای کامیونی لاستیک تحویل گرفته باشد راننده دیگری میتواند ثبت نام کند ولی با توجه به اینکه برای آن کامیون قبلا تحویل گرفته شده است لاستیک تا یک چرخش کامل بین کامیونداران تحویل داده نمیشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه