اخبار داغ

اندر حکایت پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی؛

تعطیلی پروژه ای که فقط ۴۰ روز تا افتتاح فاصله داشت/ پروژه چهارساله ای که لنگ تصمیم جهادی مسئولان است

تعطیلی پروژه ای که فقط ۴۰ روز تا افتتاح فاصله داشت/ پروژه چهارساله ای که لنگ تصمیم جهادی مسئولان است
پروژه تقاطع غیر هم سطح آزادی شهر کرمان علیرغم پیشرفت ۹۰ درصدی که فقط ۴۰ روز تا افتتاح فاصله داشت به دلیل عدم حمایت مسئولان استان،حدود یک هفته است که به حال خود رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ” راه آرمان ” سال ۹۳ بود که استاندار وقت کرمان از اجرای پروژه های عظیم عمرانی در شهر کرمان خبر داد و قرار بود این پروژه ها مردم کرمان را شگفت زده کنند؛ همان سال شهردار وقت چند پروژه را به صورت همزمان با کمک قرارگاه خاتم به مرحله اجرا در آورد که یکی از آن ها؛ پروژه میدان آزادی شهر کرمان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

 

,

این پروژه که قرار بود در مدت ۲ سال به اتمام برسد، اکنون حدود ۴ سال است که ادامه دارد و مردم کرمان که دیگر صدایشان به جایی نمی رسد هم چنان منتظر هستند تا وعده مسئولین جامه عمل به تن کند؛ هر چند مردم به این خلف وعده ها عادت دارند؛ راه دوری نمی رویم؛ پروژه پل سیدی هفت سال طول کشید تا به بهره برداری رسید.

,

 

,

در خصوص پروژه پل سیدی همه کاستی ها به مجری پروژه نسبت داده شد اما در خصوص پروژه های جدید که اجرای آن به عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است دیگر نمی توانند چنین صحبتی را مطرح کنند؛ چرا که قرارگاه خاتم علیرغم عدم دریافت مطالبات خود، پروژه ها را نیمه تمام رها نکرد و به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام داد.

,

 

,

صحت این صحبت هم اظهارات استاندار کرمان درخصوص پروژه هاست که در اردیبهشت سال ۹۷ در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان آزادی مطرح کرد: مانند همیشه از فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم در کرمان تشکر می‌کنم که با توجه به مشکلات مالی سرعت کار خوب بوده و اگر کاستی هم هست مربوط به استان است.

,

علیرضا رزم حسینی در جای دیگری گفته بود که اگر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه نبود، امروز بسیاری از پروژه های مهم در کشور تعطیل می شد.

, اگر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه نبود، امروز بسیاری از پروژه های مهم در کشور تعطیل می شد. ,

 

,

با همه این تفاسیر مشکلی که در حال حاضر وجود دارد این است که پروژه پل آزادی علیرغم پیشرفت ۹۰ درصدی حدود یک هفته است که به حال خود رها شده است؛ دلیل آن را که جویا شدیم به اظهاراتی رسیدیم که شاید برای شما هم شنیدنی باشد.

,

 

,

تعطیلی پروژه ای که فقط ۴۰ روز تا افتتاح فاصله داشت

, تعطیلی پروژه ای که فقط ۴۰ روز تا افتتاح فاصله داشت, تعطیلی پروژه ای که فقط ۴۰ روز تا افتتاح فاصله داشت,

 

,  ,

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار” راه آرمان ” در خصوص پروژه پل آزادی شهر کرمان گفت: پروژه آزادی مرز ۹۰ درصد را رد کرده است و اگر کارفرما که همان شهرداری است حمایت کند ظرف ۴۰ روز آینده پل آماده بهر برداری است.

, راه آرمان , راه آرمان,

 

,

وی افزود: شهردار کرمان در یک جلسه که برای پیگیری و اتمام پروژه پل آزادی برگزار شد اعلام کرد که پروژه ها اولویت اول من نیست و من بعد از پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان، اگر پولی باقی ماند صرف پروژه ها می کنیم و اگر هم باقی نماند که پروژه ها انجام نمی شوند.

,

 

,

این منبع آگاه در خصوص فعالیت قرارگاه خاتم نیز گفت: قرارگاه خاتم ۲ سال است که بدون دریافت مطالبات خود، کار را جلو برده است و هر چه در توان داشته دریغ نکرده است و به گفته مسئولان قرارگاه؛ شهرداری بدهی زیادی دارد که تا به حال پرداخت نشده است و قرارگاه بیشتر از این در توانش نیست که کار را به اتمام برساند.

,

 

,

با موارد ذکر شده، حداقل انتظار مردم کرمان بعد از ۴ سال تحمل سختی و تنفس در هوای پر از گرد و خاک از مهندس عالم زاده شهردار کرمان این است که اولویت خود را تغییر دهد و رفاه مردم را نیز در کنار سایر موارد، در اولویت اول خود قرار دهد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه