اخبار داغ

اجرای ۵ پروژه عمرانی در مناطق محروم؛

بسیج سازندگی خلیل آباد در مسیر محرومیت زدایی

بسیج سازندگی خلیل آباد در مسیر محرومیت زدایی
بسیجیان خلیل آباد با اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم، محرومیت زدایی از این شهرستان را دنبال می کنند. این جهادگران در سال جاری بیش از 4 پروژه عمرانی محرومیت زدایی را دست اجرا دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، بسیج سازندگی در راه هدایت عشق و علاقه مردم به کمک به سازندگی کشور، در کمک به محرومیت زدایی، پای کار آوردن استعدادها و انگیزه ها ایجاد شد و در حوزه هایی مانند ساختن و سازندگی کشور، محرومیت زدایی و همچنین کادرسازی و اردوهای جهادی و هجرت برای سفر جوانان کشور به نقاط محروم فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

جهادگران بسیج سازندگی در خلیل آباد نیز لباس رزم برای محرومیت زدایی پوشیده اند و در هر نقطه از این شهرستان به اجرای پروژه های عمرانی می پردازند.

,

بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلیل آباد در حال حاضر بیش از 4 پروژه عمرانی نظیر مرمت 2 خانه محروم در روستای مزده، ساخت 2 خانه محروم در روستاهای جابوز و کاهه را در دست اجرا دارد که بسیجیان در قالب اردوهای جهادی در حال ساخت و ساز آن ها هستند.

,

 

,

ساخت منزل مسکونی مددجو روستای کاهه با اعتباری بالغ بر 48 میلیون تومان

, ساخت منزل مسکونی مددجو روستای کاهه با اعتباری بالغ بر 48 میلیون تومان,

ایوب راستگومقدم صبح امروز در حاشیه بهره برداری از منزل مسکونی مددجوی کمیته امداد در روستای کاهه اظهار داشت: جهادگران مخلص شهرستان خلیل آباد زحمات زیادی برای بهره برداری از این منزل کشیده اند.

,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه ساخت منزل مسکونی مددجو با همکاری کمیته امداد شهرستان خلیل آباد و تلاش جهادگران بسیجی در روستای کاهه شکل گرفت.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه خلیل آباد تصریح کرد: این منزل مسکونی در مساحت 64 مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 48 میلیون تومان (16 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و 31 میلیون تومان از محل اعتبارات سپاه و خیرین و جهادگران) ساخته شده است.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم این گونه تلاش ها گامی مؤثر در جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم شهرستان خلیل آباد باشد، اذعان کرد: در حال حاضر بحث مرمت و بازسازی 4 خانه محروم در روستاهای مزده و بخش ششطراز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

,

راستگو مقدم در ادامه عنوان کرد: بسیج سازندگی خلیل آباد به نوعی همیار کمیته امداد است و امیدواریم در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به محرومان تلاشی انقلابی و جهادی داشته باشیم و بتوانیم گره ای هر چند کوچک را از مشکلات مردم منطقه باز کنیم.

,

 

,

بسیج سازندگی خلیل آباد در اجرای مأموریت های خود سنگ تمام گذاشته است

, بسیج سازندگی خلیل آباد در اجرای مأموریت های خود سنگ تمام گذاشته است,

محمدرضا حسین پور در این مراسم با بیان اینکه بسیج سازندگی خلیل آباد در اجرای مأموریت های خود سنگ تمام گذاشته است، تأکید کرد: با توجه به اردو جهادی که در روستای کاهه شکل گرفت نسبت به ساخت مسکن مددجوی کمیته امداد در این روستا اقدام شد و در مدت زمان کوتاهی قبل از فرا رسیدن زمستان این منزل مسکونی به بهره برداری رسید.

,

وی با تأکید بر اینکه دو تخته فرش و یک بخاری برای این منزل مسکونی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ساخت 94 واحد مسکونی در شهرستان خلیل آباد پیش بینی شده است.

,

مدیر کمیته امداد خلیل آباد در ادامه خاطرنشان کرد: هر کجا که نام نیروی مقاومت و بسیج سازندگی در میان بوده الحمدالله کار سریع پیش رفته و امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی این تعداد را به سرانجام برسانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه