اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خلیل آباد خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جلوه های ایثار در خلیل آباد

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر جلوه های ایثار در خلیل آباد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خلیل آباد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و پوستر جلوه های ایثار در خلیل آباد برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، علی توکلی ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس و پوستر در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد از برگزاری نمایشگاه جلوه های ایثار خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل موزه اداره میراث فرهنگی شهرستان دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 50 اثر از عکاسان مختلف کشور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تصاویری از حماسه‌های رزمندگان در دفاع مقدس و همچنین تعدادی از تصاویر بازدید از مناطق جنگی قرار دارد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خلیل آباد با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه، تصریح کرد: حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام باید به نسل آینده به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد و برپایی این نمایشگاه با هدف یادآوری خاطرات هشت سال دفاع مقدس ترویج و فرهنگ سازی ایثار و شهادت و به منظور انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان برپا شده است.

,

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: در نمایشگاه عکس و پوستر جلوه های ایثار قسمت هایی از ایثارگری های رزمندگان برای عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در قالب عکس و پوسترهایی که توسط فرهنگسرای ایثار و شهادت ایجاد شده را نشان می دهد

,

توکلی ادامه داد: در این نمایشگاه جلوه هایی از ایثار و از خودگذشتگی، رشادت و مقاومت رزمندگان، بسیجیان و همچنین پشتیبانی و ایستادگی مردم شهرهای مختلف کشورمان در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است و طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته در روز جمعه در مصلای نماز جمعه این آثار نصب خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه