اخبار داغ

ایام محرم و صفر در نزد شیعیان چه جایگاهی دارد؟

ایام محرم و صفر در نزد شیعیان چه جایگاهی دارد؟
کارشناس مرکز پاسخگویی به سولات شرعی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جایگاه والای ماه محرم و صفر در نزد شیعیان مطالبی را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر شمس‌زاده کارشناس مرکز پاسخگویی به سولات شرعی حرم مطهر حضرت معصومه (س)درباره  جایگاه والای ماه محرم و صفر در نزد شیعیان گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و بر همین اساس متوجه می شویم که هرچه در زندگی داریم از این دو ماه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: اسلام و تمامی شعار اسلامی را دو ماه محرم و صفر زنده نگه داشته است.
,
 
,
نذری دادن نشانه ارادت به سیدالشهدا (ع) است/عزاداری برای امام حسین(ع) باید همراه با اخلاص عمل باشد
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: امیدواریم تمامی افرادی که در ماه محرم به عزاداری سیدالشهداء(ع) می پردازند، با اخلاص کامل این کار را انجام دهند و بدون ریا در این مسیر گام بردارند تا از جانب خداوند عزت نصیبشان شود و اجر عزاداری هایشان را از امام حسین (ع) دریافت کنند.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین شمس زاده در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: نذری دادن در ماه محرم و صفر نشانه ابراز ارادت و علاقه ای است که از سوی مردم نسبت به امام حسین (ع) روانه می شود.
,
 
,
نذری دادن نشانه ارادت به سیدالشهدا (ع) است/عزاداری برای امام حسین(ع) باید همراه با اخلاص عمل باشد
,
 
,
وی افزود: نذری دادن در راه ائمه فعالیت مثبت و پسندیده ای است که اغلب مردم برای برآورده شدن حاجت ها و خواسته هایشان این کار را انجام می دهند.
,
 
,
این کارشناس خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که هر چیزی که در راه امام حسین (ع) و عزاداری ایشان باشد خوب است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه