اخبار داغ

جانباز بجستانی:

فشار ناشی از بی تدبیری برخی از مسئولان بیشتر از فشار دوران جنگ است

فشار ناشی از بی تدبیری برخی از مسئولان بیشتر از فشار دوران جنگ است
جانباز بجستانی گفت: فشار ناشی از بی تدبیری برخی از مسئولان بیشتر از فشار هشت سال جنگ بر ماست. جنگ نتوانست ما را از پای در بیاورد و دشمن در همه برهه‌های زمانی کار خودش انجام می‌دهد و این بصیرت ماست که ما را از صدمات دشمن مصون می‌دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ بعد ظهر امروز  و همزمان با هفته دفاع مقدس حجت الاسلام حسین وحیدی امام جمعه بجستان، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بجستان و تعدادی از مسئولان شهرستان با حضور در منزل رضا طحانیان (جانباز 25 درصد که سال 62 در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه جانبازی نائل شد) از زحمات 20 ماهه این رزمنده در جبهه های حق علیه باطل تقدیر کردند و پای درد دل این جانباز نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

طحانیان به خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و از حضور خود در عملیات های مختلف گفت و گفت: تا وقتی که توانستم لباس پاسداری از کشور را از تن بیرون نیاوردم و امروز افتخارم این است سرباز ملت بودم و از ابتدا تا انتهای جنگ 20 ماه در جبهه فعالیت کردم و طی این مدت و در عملیات های مختلف مجروح شدم.

,

 

,

وی ادامه داد: سال 62  در جزیره مجنون عملیات خیبردشمن اقدام به زدن شیمیای کرد و ما هم که متاسفانه تا به آن زمان با این نوع جنگ افزار اشنایت نداشتیم در دام دشمن افتادیم و مجروح شدیم و تا به امروز به بیمارستان های مختلف برای مداوا رفتیم، در همان عملیات بود که تعدادی از همشهریانم شهید شدند که واقعا برایم سخت بود.

این جانباز دوران دفاع مقدس سفره دل خود را باز کرد و گفت: فشار بی تدبیری برخی از مسئولان بیشتر از فشار هشت سال جنگ بر ماست. جنگ نتوانست ما را از پای در بیاورد و  دشمن  در هر برهه زمانی که هست کار خودش انجام میدهد و این بصیرت ماست که ما را از صدمات دشمن مصون میدارد.

,
,
,


وی به اقدامات تروریستی اهواز پرداخت و خاطر نشان کرد: اقدامات تروریستی از ابتدای انقلاب وجود داشته است و بعضا نیز بیشتر از امروز، سخنرانی های امام(ره) در آن زمان وجود تروریستها و اقدامات آنها را تصدیق می‌کند.

طحانیان اذعان کرد: خوشحالیم زیرا که مردم نسبت به گذشته آگاه تر شده اند.

,
,
,
,

امام جمعه بجستان نیز در این دیدار به مشکلات اقتصادی کشور پرداخت و عنوان کرد: همه در بوجود آمدن مشکلات اقتصادی نقش دارند برخی کمتر و بعضی بیشتر، مسئولان باید دنبال راه برون رفتی از این مشکلات باشند. بخشی از مشکلات سو مدیریت و بخشی تحریم و اقدامات روانی دشمن است، ما هم مسئولیم.

در ادامه برنامه امروز حاضرین در دیدار با طحانیان با حضور در بیت شهید مهدی آردی از مادر این شهید دیدن کردند و ضمن بیان تبریک دهه فجر و تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان دقایقی پای درد دل این مادر نشستند.

,
,
,

 

,

شهید مهدی آردی  در 27 فروردین سال 66  و در سن هجده سالگی، در منطقه بانه هنگام شکستن خط و پیشروی به سوی نیروهای بعثی پایش روی مین رفت که با مجروحیت و مفقودیت ۱۱ ساله‎اش منجر شد. پیکر پاکش پس از پیدا شدن در گلزار شهدای بجستان آرمید.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه