اخبار داغ

اشتغال جوانان نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

اشتغال جوانان نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد
معاون امور اقتصادی و منابع استاندار اردبیل گفت: اشتغال جوانان و بکارگیری نیروهای تحصیل کرده نقش کلیدی و مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهمن حسین زاده بعد از ظهر امروز درسومین یادواره شهدای سنگر سازان  بی سنگر در اردبیل اظهار داشت:  مردم سلحشور ایران اسلامی با نثار هزاران شهید و چانباز و ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که با پیروی از ولایت فقیه نشان دادند که اجازه تجاوز به هیچ دشمنی را نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بیان کرد: علی‌رغم گذشت سالهای از رشادت های سنگر سازان بی سنگر و رزمندگان جبهه حق علیه باطل باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که درست است دفاع مقدس  به پایان رسیده است ولی جنگ درسنگر اقتصادی با دشمنان همچنان ادامه دارد و همچنان که جهادگران و رزمندگانی که از آنان به سنگر سازان بی سنگر یاد می شود نقش بسیار موثری را در جنگ تحمیلی داشتند همان جهادگران نیز در حال حاضر در صف مقدم مبارزه با دشمنان در بخش اقتصاد کشاورزی قرار دارند.

,

معاون امور اقتصادی و منابع استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود افزود : اشتغال جوانان و بکارگیری نیروهای تحصیل کرده نقش کلیدی و مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد .

,

حسین‌زاده بیان کرد: سعی و تلاش مسئولین استانی این است که تا پایان سالجاری 20 هزار شغل برای جوانان بیکار ایجاد کنند تا کنون اشتغال تعداد 7 هزار نفر فراهم شده است .

,

وی اظهار کرد: سعی ما بر این است که در سه بخش کشاورزی و صنعت و گردشگری میزان اشتغال را به نحو قابل قبولی افزایش دهیم تا بدینوسیله بتوانیم با استفاده از پتانسیل ارزشمند نیروهای جوان و فعال در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نهایت استفاده را بنماییم . بخش کشاورزی ظرفیت های فراوانی در بکارگیری نیروهای بیکار و ایجاد اشتغال دارد و معتقدیم که بخش کشاورزی استان می تواند به خوبی زمینه اشتغال برای تعداد 8 هزار نفر را فراهم نماید .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه