اخبار داغ

در مراسم تست درایو بورگوارد در آلمان چه گذشت؟

در مراسم تست درایو بورگوارد در آلمان چه گذشت؟
هیچکس مانند یک کارشناس و منتقد حرفه‌ای خودرو نمی‌تواند تمام جوانب یک اتومبیل تازه وارد را بسنجد؛ از همین رو اولین تست درایوهای BX7 توسط منتقدان حرفه‌ای صنعت خودرو انجام شد. مجله تست، اتومگز (مجله خودرو اروپا) و خبرگذاری اتوکار بریتانیا از جمله مجموعه‌هایی بودند که به صورت تخصصی بورگوارد BX7 را بررسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمپانی آلمانی بورگوارد در راستای معرفی بهتر محصولات این برند خاص، طی چندین رویداد مجزار، اقدام به برگزاری تست درایو خودرو BX7 کرد. این تست درایوها به صورت سلسله وار و در شهرهای مختلف آلمان با شرایط آب و هوایی متفاوت انجام گرفت. در این گزارش، شرح مختصری از نتایج حاصله ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, BX7,

هیچکس مانند یک کارشناس و منتقد حرفهای خودرو نمی‌تواند تمام جوانب یک اتومبیل تازه وارد را بسنجد؛ از همین رو اولین تست درایوهای BX7 توسط منتقدان حرفهای صنعت خودرو انجام شد. مجله تست، اتومگز (مجله خودرو اروپا) و خبرگذاری اتوکار بریتانیا از جمله مجموعههایی بودند که به صورت تخصصی بورگوارد BX7 را بررسی کردند.

, , BX7, , , BX7,

, ,

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کارشناسانی که در تست درایو خودروی BX7 بورگوارد شرکت داشتند، می‌توان متوجه شد که موتور این خودرو توجه تمام منتقدین را به خود جلب کرده است. این موضوع را نمی‌توان انکار کرد که خودرو BX7 پیکره بزرگی دارد و به عنوان یک اسیووی ( SUV ) فول سایز معرفی می‌شود، اما شتاب این اتومبیل آلمانی به شکلی است که توان رقابت با خودروهای اسپرت و سدان را دارد. موتور 4 سیلندر بورگوارد BX7 با حجم 2 لیتر، قادر است بیش از 234 اسب بخار توان حرکتی تولید کند و به لطف تکنولوژی GDI در کمتر از 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. چنین شتابی برای یک شاسی بلند هفت نفره با یک موتور 4 سیلندر یک امر غیر معمول است و همین موضوع باعث شده است کارشناسان خودرویی که برای تست درایو بورگوارد BX7 حضور پیدا کرده بودند، جذب پیشرانه دو لیتری این اتومبیل مدرن و لوکس شوند.

, BX7, BX7, , SUV, BX7, 234, GDI, BX7,

, ,

مسئله بعدی که متخصصان حوزه اتومبیل را جذب BX7 کرده بود، هندلینگ یا همان فرمانپذیری این خودرو بود.  شرکت آلمانی بورگوارد از تکنولوژی منحصر به فرد i-AWD در سیستم انتقال قدرت اتومبیل BX7 استفاده کرده است؛ این فناوری ضمن اینکه باعث شده خودرو BX7 برای مسیرهای ناهموار یک وسیله نقلیه آفرودی مدرن بشمار برود، باعث تقویت فرمانپذیری آن نیز شده است. به عنوان مثال یکی از تستهایی که توسط کارشناسان بر روی خودروی BX7 انجام شد، چرخش ناگهانی در سرعت 80 کیلومتر در ساعت بود. به طور معمول اغلب اتومبیلهای شاسی بلند قادر نیستند این تست را قبول شوند اما بورگوارد BX7 بدون برخورد به مانعی توانست به راحتی پایداری خودش را زمان عبور از پیچ حفظ کند.

, BX7, , i-AWD, BX7, BX7, , , BX7, , BX7,

همچنین در ادامه تست درایو بورگوارد BX7، متخصصان فضای داخلی خودرو را هم مورد سنجش قرار دادند. یکی از اصلی‌ترین نکات مورد بررسی شده در برنامههای تست درایو BX7، وضعیت سرنشینان در خودرو بود. بر اساس گزارشهای منتشر شده از سوی کارشناسان اتومگز، بورگوارد تمام اصول ارگونومیک را در نحوه چیدمان و طراحی صندلی‌ها رعایت کرده است و حتی افردای که قد بلندتری نسبت به غالب جوامع اروپایی دارند، قادر هستند به راحتی در این خودرو بنشینند؛ البته ناگفته نماند که کیفیت چرم ضد حساسیت و مقوام روکش صندلی‌ها نیز یکی دیگر از عناصری بود که نظر منتقدان را به خود جلب کرد.

, BX7, , BX7, ,

, ,

همچنین استفاده از فناوری‌های مدرنی مانند سیستم تشخیص نقطه کور و سیستم هشدار خستگی راننده، باعث شد بورگوارد BX7، امتیاز مثبت کارشناسان خودرو را در بخش ایمنی نیز دریافت کند. به طور کلی در پایان برنامههای تست درایو بورگوارد، متخصصان خودروی BX7 را اتومبیلی مدرن، لوکس و در عین حال قوی معرفی کردند.

, BX7, , BX7]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه