اخبار داغ

رئیس انجمن صنفی رانندگان یزد:

مسئولان استان حاضر نشدند جوابگوی مشکلات کامیونداران باشند

مسئولان استان حاضر نشدند جوابگوی مشکلات کامیونداران باشند
رئیس انجمن صنفی رانندگان یزد گفت: از زمانی که رانندگان یزدی نسبت به مشکلات خود اعتراض کردند تاکنون رئیس اداره صمت استان یزد و معاون اقتصادی استانداری یزد هیچکدام حاضر نشدند جوابگوی مشکلات باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی زارع در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه هیچ اعتصابی از طرف کامیونداران در استان انجام نشده و برخی می خواهند از آن سو استفاده کنند، اظهار کرد: تنها مشکل کنونی رانندگان تامین لاستیک و قطعات یدکی برای کامیون های خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس انجمن صنفی رانندگان یزد خاطرنشان کرد: از زمانی که برای اولین بار رانندگان یزدی نسبت به این موارد اعتراض کردند تاکنون رئیس اداره صمت استان یزد و معاون اقتصادی استانداری یزد هیچکدام حاضر نشدند تا جوابگوی مشکلات باشند.

,

وی در ادامه گفت: وضعیت به گونه ای شده است که لاستیک تولید داخل تا سه برابر قیمت خود در بازار به فروش می رسد و هیچگونه نظارتی روی فروشندگان لاستیک صورت نمی‌گیرد.

,

زارع با بیان اینکه متاسفانه اداره صنعت، معدن و تجارت استان هیچ گونه همکاری در خصوص نظارت نمی کند، تصریح کرد: بزرگترین مشکل در حال حاضر عدم نظارت این اداره می باشد ولی دیگر ارگان ها کار خود را انجام می دهند. تنها سازمانی که باید در پایانه حضور پیدا کند و مشکلات مردم را پیگیری کند اداره صنعت، معدن و تجارت است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: لاستیک زیاد است و برای کامیون ها لاستیک وجود دارد. خوشبختانه با همکاری بسیج و اطلاعات سپاه انبارهای احتکار لاستیک‌ شناسایی شده و در آینده نیز خبرهای خوش دیگری در این خصوص منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه