اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

طرح آبرسانی 80 هکتار زمین کشاورزی میرجاوه به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی 80 هکتار زمین کشاورزی میرجاوه به بهره برداری رسید
طرح آبرسانی ۸۰ هکتار زمین کشاورزی با احیاء قنات روستای کلک بخش لادیز شهرستان میرجاوه به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، طرح آبرسانی ۸۰ هکتار زمین کشاورزی با احیاء قنات روستای کلک بخش لادیز شهرستان میرجاوه، به مناسبت هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به 80هکتار از اراضی کشاورزی روستای کلک میرجاوه، به ایام محرم وگرامیداشت هفته دفاع مقدس ورشادت ودلاورمردی های رزمندگان در دوران ۸سال دفاع مقدس، اشاره کرد و گفت: حفظ انقلاب اسلامی که با هدایت و رهبری امام راحل و همراهی مردم محقق شد، یکی از اهداف اصلی سپاه پاسداران است.
سردار رمضان ابراهیمی آتانی  با اشاره به اینکه سپاه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خود مردم هستند و یکی از ماموریت های سپاه در راستای حفظ انقلاب اسلامی، حفظ این مردم انقلابی است که براین اساس در تمام حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره با کمک آحاد مردم جامعه سعی در از بین بردن مشکلات دارد.
وی تاکید کرد: افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی به مثل احیاء قنوات که یکی از آنها باعث آبرسانی مجدد به 80هکتار از اراضی روستای کلک بخش لادیز شهرستان میرجاوه و یکی از اهداف محقق شده، در از بین بردن مشکلات مردم است.
فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی افزود: همه مشکلات موجود در جامعه با کمک همدیگر حل شدنی است، در این راستا باید گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم و با داشتن انسجام و اتحاد نگذاریم دشمنان این مرز و بوم به خواسته های شوم خود دست پیدا کنند.
 
انتهای پیام//
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه