اخبار داغ

در دهه نخست محرم امسال؛

92 هزار زائر از مرز بین المللی مهران تردد کردند

92 هزار زائر از مرز بین المللی مهران تردد کردند
در دهه نخست ماه محرم نزدیک به 92 هزار زائر از مرز بین المللی مهران (ورود و خروج) به ایران و عراق تردد کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "نورالله دلخواه"، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه پایانه مرزی مهران با تمام امکانات آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است، اظهار داشت: پایانه مهران بیش از 100 گیت خروجی دارد که در حال حاضر امکان تردد در تمامی آنها برقرار است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تمهیدات لازم برای تسهیل خروج و ورود زائران اربعین از مرز مهران فراهم است ضمن اینکه نقاط حادثه خیز مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شناسایی شده و تا قبل از اربعین ایمن سازی می شوند. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اقدام های انجام شده در ورودی شهر و پایانه مرزی مهران افزود: یکی از مشکلات سال های گذشته نبود پارکینگ ناوگان عمومی و اتوبوس بین شهری بود که در این خصوص کارهای مناسبی برای رفع مشکلات این حوزه انجام شده است. 
دلخواه در خصوص جا به جایی زائران نیز در این ایام تصریح کرد: تدارکات کافی برای مهیا بودن وسایل نقلیه عمومی برای جا به جایی زائرین عتبات عالیات قبل از برگزاری کنگره بزرگ اربعین با انجام فراخوان صورت می گیرد و در این خصوص از ظرفیت سایر استان ها همانند سال های گذشته استفاده خواهد شد. 
دلخواه با تاکید بر اینکه کسانیکه گذرنامه و ویزا ندارند به مرز نیایند، گفت: کسانیکه مدارک قانونی نداشته باشند بطور حتم به استان خود برگشت داده می شوند. 

,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه