اخبار داغ

امام‌ جمعه سیمرغ:

مسؤولان در جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند/ نیروهای مسلح پاسخی سخت به حرکت دشمن خواهند داد

مسؤولان در جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند/ نیروهای مسلح پاسخی سخت به حرکت دشمن خواهند داد
امام‌ جمعه سیمرغ گفت: در جبهه‌های جنگ بدون امکانات جنگیدیم و امروز هم مطمئن هستیم این قدرت در مردم برای مبارزه اقتصادی وجود دارد و لازم است مسؤولان ما در حوزه جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اساس مبارزه، حرکت امام و پیروزی انقلاب بر پایه کمال و رسیدن انسان به انسانیت است این مسیر، مسیر بسیار سختی است و موانع فراوانی هم بر سر راه است.

وی ادامه داد: بیش از 400 آیه در باب جهاد و مبارزه در قرآن کریم وجود دارد و هفته دفاع مقدس به‌عنوان یک مقدمه برای مبارزه است که در جنگ بدر، احد و خیبر هم‌چنین بود.

امام‌ جمعه سیمرغ بابیان اینکه فرمان مقتدرانه مقام معظم رهبری را در رابطه با موضوع اهواز شنیدیم، تصریح کرد: شما ریشخند جهانی را در چهره قدرت باطل، ضد فضیلت‌ها و ارزش‌ها را دیدید اگرچه این قدم اول افشاگری نیست و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هم دشمن را می‌شناسیم و هم از قدرت دشمن باخبر هستیم و متوجه هستیم جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است.

امام‌جمعه سیمرغ با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی دشمن در ادامه نا موفقیت‌هایش محک دیگری برای ملت ما هست، اظهار کرد: در جبهه‌های جنگ بدون امکانات جنگیدیم و امروز هم مطمئن هستیم این قدرت در مردم برای مبارزه اقتصادی وجود دارد و لازم است مسؤولین ما در حوزه جنگ اقتصادی بهتر عمل کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال‌ها پیش تذکر جنگ اقتصادی را دادند و لازم است مسؤولین فکری کرده و اجازه ندهد با هر اتفاقی دچار مسائلی شویم که سزاوار این ملت نیست.

یوسفی در پایان گفت: از مجموعه مدیریت کشور مسؤولین انتظار می‌رود در جنگ اقتصادی پوزه دشمن را به خاک بمالند.

محمد برمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها در سال‌های حماسه، خون و خطر است.

وی افزود: جنگ ایران و رژیم بعث عراق در شهریور 59 تنها جنگی است در طول تاریخ بشریت خصوصاً تاریخ ایران که طی 200 سال حکومت‌های رژیم‌های فاسد فجری و پهلوی نزدیک به یک‌میلیون مترمربع از خاک این کشور طی قراردادهای یک روز از انتزاع ایران خارج شد اما ارتشیان، سپاهیان، نیروهای همیشه قهرمان بسیج و همه اقشار میدان جنگ را پر کردند و طی هشت سال با بیش از 200 هزار شهید، 500 هزار جانباز، هفت هزار مفقودالاثر و بیش از 3 میلیون رزمنده حتی نگذاشتند یک سانتی‌متر از خاک ایران جدا شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ بابیان اینکه پیروز شدن در میدان جنگ و به زمین زده پوزه بلوک شرق و غرب در رأس آمریکا و شوروی نبود، تصریح کرد: هدف اصلی جنگ اعتلای کلمه حق و به اهتزاز درآمدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان حامی همیشگی مظلومین و مستضعفین در نظام خلفت بود که این اتفاق به برکت مجاهدت‌های هم‌رزمان ما و شما محقق شد.

این مسؤول ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز که باعث شهادت و مجروحیت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد،، گفت: ترور کور هم‌وطنان عزیز ما حکایت از این می‌کند که پیام تاریخی امام راحل در 29 تیر سال 67 مقارن با پذیرش صلح و قطع‌نامه 598 هنوز این جنگ تمام نشده و میدان مبارزه و باب شهادت به روی مشتاقان باز است.

برمر در پایان با تأکید بر اینکه مطمئناً مسؤولین انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان مقتدر نیروهای مسلح پاسخ سخت و خشن به این حرکت کور و وحشیانه خواهند داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه