اخبار داغ

موافقت روحانی با واگذاری استقلال و پرسپولیس

موافقت روحانی با واگذاری استقلال و پرسپولیس
مشاور سازمان خصوصی سازی از موافقت رییس جمهور با کلیات واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: بر همین اساس، نامه ای از وزارت اقتصاد به هیات دولت برای بازنگری مصوبه قبلی ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی مزایده‌ها ناکام واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بهار سال 94 و به دنبال آن خروج این دو باشگاه از لیست واگذاریها، به تازگی مشاور سازمان خصوصی سازی از موافقت رییس جمهور با واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته جعفر سبحانی، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش به جد پیگیر خصوصی سازی دو باشگاه است و با نامه ای که به درخواست وزیر ورزش و جوانان برای شروع دوباره روند خصوصی سازی این دو تیم، این نامه از سوی رحمت الله اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارایی به دولت رفته است؛ بنابراین منتظر مصوبه هیات وزیران برای شروع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم.

,

وی ادامه داد: فکر می کنم ظرف هفته های آینده، هیات وزیران با شروع روند خصوصی سازی دو باشگاه موافقت کند و بلافاصله در آن زمان شرایط و نحوه کار را خواهیم گفت.

,

مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه، براساس مصوبه قبلی هیات دولت این دو باشگاه فرهنگی تلقی شده اند، اظهار داشت: بر همین اساس واگذاری این باشگاه ها از دستور کار خارج شده است.

,

سبحانی با اشاره به این که با تغییر مصوبه قبلی، امکان واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس فراهم می شود گفت: در اینصورت جزییات واگذاری دو باشگاه اعلام خواهد شد.

,

به گزارش ایبِنا، پس از برگزاری چندین مزایده برای اجرای قانون واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و عدم خصوصی‌سازی آنها، هیات وزیران مصوبه‌ای را مبنی بر اینکه این دو تیم ورزشی مجموعه فرهنگی شناخته شده‌اند، داشت.

,

این مصوبه سپس در هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس شورای اسلامی بررسی و عنوان شده که در صورت تایید این مصوبه از سوی این هیات از فهرست واگذاری‌های شرکت‌های دولتی خارج خواهد شد و بر همین اساس نیز واگذاری این دو باشگاه از دستور کار خارج شد.

,

پس از برگزاری چندین مزایده برای اجرای قانون واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و عدم خصوصی‌سازی آنها، هیات وزیران مصوبه‌ای را مبنی بر اینکه این دو تیم ورزشی مجموعه فرهنگی شناخته شده‌اند، داشت.

,

منبع: تسنیم

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه