اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالبه جدی مردم است/ مسئولان از مردم فاصله نگیرند

رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالبه جدی مردم است/ مسئولان از مردم فاصله نگیرند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی مطالبه مردم است که این مطالبه باید توسط مسئولان پاسخ داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه مالک بودن یکی از اسماء الهی است که خداوند تمام ملک و ملکوت را از آن خود می‌داند، به گونه‌ای که خداوند مالک اصلی دو جهان است، گفت: کارهایی که برای مردم می‌کنیم باید برای رضای خدا باشد و هدایت مردم باید سبقه الهی داشته باشد.

 
وی ادامه داد: چه عالم و غیر عالم باید به گونه‌ای رفتار کنند تا مردم را به ارزش‌های اسلامی و ائمه اطهار دعوت شوند.

 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید خدا ترس باشیم و اگر در جامعه‌ای خدا حاکم نباشد هیچگاه آن جامعه دچار معصیت، احتکار و دروغ نمی‌شود، افزود: آگاه و بیدار باشیم و خداترسی و پرهیزگاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 
طبرسی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما مردم در ماه محرم حسینی بودن را نشان دادند در هیچ زمینه ای غافل نبودند و سنگ تمام گذاشتند، بیان کرد: عاشورا بیمه خداوند است و سال و ماه و قرن نمی‌شناسد و سالانه عزاداری‌ها در سالار شهیدان با شور بیشتری برگزار می‌شود.

 
امام جمعه شهرستان ساری با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب ما برخواسته از غدیر، بعثت و عاشورا است و طی چهل سال ماندنی شد.

 
وی ادامه داد: مراحل اقتصادی که تروریست‌ها برای ما به‌وجود آوردند می‌توانیم به‌راحتی عبور کنیم چرا که بدتر از هشت سال دفاع مقدس که نیست از آن مرحله با پشتکار عبور کردیم، مشکلات اقتصادی در برابر آن دوران که چیزی نیست اما باید اتحاد و همدلی داشته باشیم تا بتوانیم دشمن را شکست دهیم.

 
طبرسی بیان کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل با قاطعیت و شجاعت آمریکا را زیرسوال برد یعنی ما ملتی نیستیم بترسیم و بیان کرد اگر شما تهدید می‌کنید ما هم تهدید می‌کنیم.

 
طبرسی اضافه کرد: سخنان رئیس جمهوری ترامپ را برای همیشه منزوی کردند.

دفاع مقدس تجلی فرهنگ تلاش همه‌جانبه برای رفع نیاز کشور بود


 
امام جمعه میاندورود نیز گفت: فرهنگ ایثاروفداکاری و تلاش‌وکوشش همه‌جانبه برای برطرف کردن نیاز کشور از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.


حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ از بازماندگان دفاع مقدس که راه شهدا را ادامه می‌دهند و در جبهه‌های دیگر در حال تلاش هستند تشکر کرد.

 
وی با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس زیاد بوده است، گفت: فرهنگ ایثاروفداکاری و تلاش‌وکوشش همه‌جانبه برای برطرف کردن نیاز کشور از جمله این دستاوردهای بوده است.

 
امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه امروز ایران در منطقه تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: قدرت کشور به جایی رسیده که 6 کشور قدرتمند دنیا مجبور به مذاکره با ما می‌شوند.

 
محمدنسب به تجربه برجام و بدعهدی آمریکا در آن اشاره کرد و افزود: آمریکا با وجود پنج کشور دیگر به‌عنوان شاهد و ناظر و هم‌پیمان در برجام به تعهدات خود عمل نکرد، چطور امکان دارد که به تنهایی با آنها مذاکره کنیم به تعهدات خود پایبند باشد.

 
وی تاکید کرد: آمریکا به هر کجا پا گذاشت، هرج و مرج و کشت و کشتار در آنجا زیاد شد و ما نمی‌گذاریم این بلا بر سر ما بیاید و ما کشور مستقل و مقتدری هستیم.

 
خطیب جمعه میاندورود به هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اشاره کرد و گفت: کسانی که آسیب دیدند قدر این افراد را بیشتر می‌دانند از همه کسانی که در این سنگر خدمت می‌کنند تشکر می‌کنیم.

 
محمدنسب با اشاره به هشت مهر روز جهانی دریانوردی، اظهار کرد: ما امروز برای حفظ حریم کشورمان مرزبانان هوایی، زمینی و دریایی باید داشته باشیم.

 
وی تاکید کرد: امروز نه تنها در زمینه موشکی پیشرفته هستیم بلکه در زمینه دریایی نیز حرف اول منطقه را می‌زنیم و تاثیرگذار هستیم.

 
امام جمعه میاندورود در پایان گفت: اینکه آمریکا صدایش بلند است و کشورهای عربی را به بهانه تصاحب جزایر سه گانه ما، تحریک می‌کند می‌خواهد که ما کنترل آب‌های اطراف خود را نداشته باشیم.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دفاع مقدس تجلی فرهنگ تلاش همه‌جانبه برای رفع نیاز کشور بود, دفاع مقدس تجلی فرهنگ تلاش همه‌جانبه برای رفع نیاز کشور بود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه