اخبار داغ

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:

رتبه دوم لرستان در گران فروشی و تورم/ برخی مسئولان در حال چرت زدن هستند

رتبه دوم لرستان در گران فروشی و تورم/ برخی مسئولان در حال چرت زدن هستند
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد گفت: متاسفانه برخی مسئولان با وجود این که در جنگ اقتصادی هستیم در حال چرت زدن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا ظهرامروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای الغدیرخرم آباد ضمن محکومیت حمله تروریستی اهواز دنباله  این حادثه را از کاخ سفید دانست و گفت: این حادثه نمایشگر چند عنصر مفلوک خودفروخته بود برخی سران کاخ سفید همیشه از این که نباید این انقلاب به چهل سالگی برسد سخن می گفتند و برای شکست روح مقاومت مردم ایران هدف‌گذاری کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی تفرقه‌افکنی بین قومیت‌ها و مذاهب مختلف ایرانی وجنگ اقتصادی را از جمله توطئه های دشمن دانست و گفت: دشمن به خیال اینکه نسخه سوری و عراقی کردن ایران دور از دسترس نیست برخی عناصر نفوذی خود در استان خوزستان را تحریک می کند.

,

 

,

به گفته وی دشمنان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف خود هرکار بزدلانه و پستی ولو شلیک به یک کودک بی‌گناه را انجام می دهند.

,

 

,

خطیب موقت جمعه خرم آباد با بیان این که نیروهای مسلح در روز رژه در اوج خطر با رشادت و ایثارگری جان‌پناه کودکان و زنان شدند، تصریح کرد: عوامل تروریستی اهواز گوشمالی سختی از ایران می خورند.

,

 

,

حجت الاسلام متقی نیا با انتقاد از کم‌کاری در برگزاری مراسم بزرگداشت شهید الماسیان از شهدای حادثه تروریستی اهواز، اظهارداشت: این مراسم به‌هیچ‌وجه در شان شهید الماسیان برگزار نشد، سازمان‌های ایثارگری جه کار مهم‌تری از بزرگداشت شهیدان داشته اند که حتی جایگاه مناسبی برای شهید مهیا نکردند.

,

 

,

به گفته وی متاسفانه برخی مسئولان با وجود این که در جنگ اقتصادی هستیم در حال چرت زدن هستند در زمان جنگ، مسئول یک دستگاه نبایستی بخوابد و سیر شود، باید شبانه روز نداشته باشد اگر مدیری به فکر ساعت اداری است لایق نظام جمهوری اسلامی نیست.

,

 

,

خطیب موقت جمعه خرم آباد با انتقاد گران فروشی در سطح استان گفت: لرستان رتبه دوم گران فروشی و تورم را در بین 31استان دارد مسئولان بایستی نظارت کنند.

,

 

,

حادثه تروریستی اهواز به دلیل عصابنیت دشمن از اقتدار و پیشرفت ایران بود

, حادثه تروریستی اهواز به دلیل عصابنیت دشمن از اقتدار و پیشرفت ایران بود ,

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: شنبه هفته گذشته در هنگام رژه نیروهای مسلح در اهواز یک حادثه تروریستی صورت گرفت که در این حادثه تعدادی از هم وطنانمان و یک کودک چهار ساله به شهادت رسیدند.

,

 

,

وی اضافه کرد: این اقدام تروریستی دشمن به دلیل عصبانیت دشمن از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی است اما با هر قطره خون شهدایی که به زمین ریخته شد نهالی جدید و نو دوباره روییده می شود و به زودی انتقام سختی از دشمنان گرفته خواهد شد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول این سالها بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرده و دشمنان از توان و اقتدار نیروهای مسلح و سپاه ترس دارند.

,

 

,

به گفته وی دشمنان امروزه می کوشند مشکلات موجود در کشور را به تحریم ها گره بزنند و این فشاری باشد تا ایران را وادار به مذاکره کنند و با مذاکره با ایران به اهداف خود برسند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: تلاش دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است و در این میان باید مسئولان برای حل مشکلات اقدام کنند و مردم نیز نباید حرف دشمن را گوش دهند و نباید کالاها و مایحتاج مورد نیاز خود را در منازل انبار کنند و تنها اجناسی را که نیاز دارند خریداری کنند و به تبلیغات دشمن توجه نکنند.

,

 

,

وی بیان کرد: مسئولان و دولتمردان باید تلاش کنند تا با نظارت و برنامه ریزی، بازار را کنترل کنند و بهتر است مردم و بسیجیان در راستای کنترل بازار دولت را همراهی کنند، مدیران کل باید مدیران بیحال و ناکارآمد را کنار بگذارند و ضروری است تا مدیران پر توان و با انرژی در ادارات حضور داشته باشند تا بتوانند برنامه ها را بهتر اجرا کنند.

,

 

,
یک برنامه مشخص از دولت برای کنترل بازار و وضعیت معیشت مردم نمی‌بینیم
, یک برنامه مشخص از دولت برای کنترل بازار و وضعیت معیشت مردم نمی‌بینیم,
 
,
 
,
امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های این هفته نماز جمعه به مناسبت های این هفته اشاره کرد و گفت: ۷مهرماه ۱۳۶۰سالروز گرامیداشت شهیدان فرمانده دفاع مقدس است که این عزیزان حق بزرگی گردن ما دارند و این ایام را تسلیت عرض می کنیم.
,
 
,
 
,
حجت الاسلام علی سپهوند خاطر نشان کرد: هفتم مهرماه سالروز شهادت شهید حجت الاسلام هاشمی نژاد از روحانیون برجسته و از مجاهدان دفاع مقدس است که رابطه خوبی با جوانان داشتند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به ایام محرم افزود: آنچه از محرم امسال ستودنی است برگرفته از سخنان رهبری است که فرمودند امسال چند برابر سال‌های گذشته بیشتر بود و این نشان میدهد که مشکلات باعث عدم توجه مردم و جوانان به عزاداری امام حسین(ع) نمی‌شود.
,
 
,
 
,
امام جمعه ازنا گفت: بیست و سوم محرم سالروز تخریب حرمین شریفین است، همه میدانند که این تکفیرها و تخریب ها جواب نمیدهد و محبت آنها در دل همگان است. 
,
 
,
 
,
سپهوند به نوزدهم محرم سالگرد اعزام اسیران کربلا به شام اشاره کرد و گفت: این روز باید یاد حضرت زینب(س) کنیم که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود و این بانوی بزرگ اسلام بود که کربلا را جهانی کرد.
,
 
,
 
,
وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: گروهک تروریستی الاحوازیه و بعداز آن داعش این اقدام را برعهده گرفتند و این نشان میدهد که ما باید در راهمان ثابت قدم باشیم و به فرموده رهبری و یاری خداوند سیلی سختی به آنها زده خواهیم زد.
,
 
,
 
,
وی به سخنان روحانی در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: پیام روشن سخنان رییس جمهور بیان گر استقامت و مقاومت ایران اسلامی بود و در مقابل آن سخنان رییس جمهور امریکا نشان دهنده شکستن هیمنه استکبار جهانی و نابودی نزدیک آمریکا بود.
,
 
,
 
,
سپهوند با اشاره به دیدار مدال اوران با رهبری گفت:  ایشان در آن جلسه بر هویت اسلامی ایرانی و احترام به ائمه، رعایت مسائل شرعی، سجده شکر و رسیدن به ارزش های اسلامی تاکید و آنها را مهم برشمردند.
,
 
,
 
,
امام جمعه ازنا به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: مردم منتظر اقدام عملی در برخورد با مخلان اقتصادی و مفسدان اقتصادی هستند.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: مردم ما ولایت مدار و نجیب هستند ولی همچنان منتظر برخورد با مفسدان اقتصاد هستند.
,
 
,
 
,
سپهوند تاکید کرد: مردم ما منتظر نظارت دقیق اقتصادی دولت بر مشکلات ارز و سکه و معیشت مردم هستند، ما برخورد و نظارتی در بازار و کنترلی در این خصوص نمیبینیم.
,
 
,
 
,
 
,
وی سخنان رییس جمهور در سازمان ملل را متذکر شد و گفت: سخنان نسبتا انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل مورد تایید است اما نافی عدم برنامه ریزی در نظارت بازار نمی‌شود.
,
 
,
 
,
وی در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رهبری فرمودند که مسائل و موارد دفاع مقدس باید بازگو شوند و تا همه جا منتقل شوند که اگر اینچنین نباشد دفاع مقدس را برای نسل های آینده تحریف میکنند.
,
 
,
 
,
امام جمعه ازنا در انتهای سخنانش به ستاد اربعین ازنا اشاره کرد و گفت: برادران ما در ستاد اربعین ازنا در حال تلاش هستند و برای ایحاد ستاد در کربلا باید حمایت شوند و انتظار داریم همه کمک کنند.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه