اخبار داغ

مسئول انجمن صنفی رانندگان الیگودرز:

مطالبات کامیون داران را قانونی پی گیری می کنیم

مطالبات کامیون داران را قانونی پی گیری می کنیم
مسئول انجمن صنفی رانندگان الیگودرز گفت: ما رانندگان پایبند به نظام وارزش های انقلاب هستیم و مطالبات خود را قانونی انجام داده و صف رانندگان از این فتنه وآشوبگران جداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نصیری، مسئول انجمن صنفی رانندگان الیگودرز در گفت و گو با سفیرافلاک با بیان این که رانندگان همواره از راه قانونی بدبنال تحقق مطالبات خود بوده اند،اظهارداشت: متاسفانه گرانی و مشکلات اقتصادی در جامعه مشکلات زیادی را بوجود آورده و قیمت لوازم وقطعات ماشین های سنگین چندین برابر افزایش یافته است به طوری که قیمت روغن ماشین از 600 هزار تومان به یک میلیون و 700هزار تومان افزایش پیدا کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با اشاره به این که برخی افراد قصد سوء استفاده و به حاشیه کشاندن مطالبات حقیقی رانندگان را دارند، بیان کرد: ما رانندگان پایبند به نظام و ارزش های انقلاب هستیم و مطالبات خود را قانونی انجام داده و صف رانندگان از این فتنه و آشوبگران جداست.

,

 

,

مسئول انجمن صنفی رانندگان الیگودرز با بیان این که همواره اعضای شورای تأمین شهرستان حمایت های لازم را انجام داده اند، گفت: از مسئولان تقاضا داریم مسئولان مطالبات را پیگری وبا افرادی که همکاری لازم را نداشته بصورت جدی وعملی  برخورد کنند.

,

 

,

نصیری تصریح کرد: متاسفانه اقداماتی از سوی برخی از راننده نماها در شهرستان های همجوار در جهت تخریب وسایل نقلیه صورت گرفته که بپای رانندگان شهرستان الیگودرز در فضای مجازی انتشار داده شده است امیدواریم اعضای شورای تامین ونهادهای امنیتی با مسببان ان وبا افرادی که به نشر اکاذیب می پردازند برخورد جدی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه