اخبار داغ

رئیس صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

۱۹ انبار احتکار کالا در بروجرد کشف و پلمپ شد

۱۹ انبار احتکار کالا در بروجرد کشف و پلمپ شد
رئیس صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: طی سه ماه گذشته 19 انبار احتکار کالا در بروجرد کشف و پلمپ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "علی شاهرودی" رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: طی سه ماه گذشته در بروجرد 19 انبار که اقدام به احتکار کرده بودند شناسایی و پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی اضافه کرد: این انبارها شامل انبار احتکار لاستیک، لوازم خانگی، پوشک، لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی بودند که توسط بازرسین کشف و طبق قانون پلمپ شدند.

,

به گفته وی برای هر یک از انبارهایی که احتکار صو رت گرفته بود پرونده تشکیل شده و بازرسیها تشدید شد تا از تلاش افرادی که قصد داشتند از شرایط موجود سواستفاده کنند جلوگیری شود.

,

شاهرودی اظهار داشت: بزرگترین انبار احتکار در این مدت انبار پوشک بود که در این انبار بیش از 169 هزار بسته پوشک کشف و ضبط شد و ارزش آن بالغ بر 122 میلیارد ریال گزارش شده است.

,

وی بیان کرد: طبق قانون صاحبان انبارها باید موجوی انبار خود را گزارش دهند و در این راستا نظارت بر انبارها افزایش یافته تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف و احتکار برخورد شود.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند تا انبارهای مشکوک به احتکار را سریعا اطلاع دهند تا بلافاصله بازرسی های لازم صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه