اخبار داغ

دستگیری عامل شرارت های سریالی در شهرستان سرباز

دستگیری عامل شرارت های سریالی در شهرستان سرباز
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از دستگیری عامل شرارت های سریالی در شهرستان سرباز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قنبری در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر شرارت های سریالی فردی سابقه دار با ایجاد ناامنی در سطح شهرستان سرباز با اقداماتی از قبیل همکاری با گروهک های تروریستی، درگیری مسلحانه، قتل، حمل و نگهداری سلاح و مهمات، جابجایی افراد شرور؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات گسترده پلیس امنیت عمومی برای دستگیری این فرد شرور که دائم محل اختفایش را تغییر می داد ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص حضور او در یکی از روستاهای شهرستان سرباز به دست آمد و مأموران پلیس بلافاصله برای دستگیری اش وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان سرباز در قالب پنج تیم عملیاتی ویژه در اقدامی هماهنگ و منسجم با محاصره مخفیگاه این شرور خطرناک، او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
قنبری با اشاره به معرفی این شرور تحت تعقیب به مقام قضائی خاطرنشان کرد: اولویت کار پلیس مقابله جدی، برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت است و اجازه جولان به اشرار را نخواهد داد.
انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه