اخبار داغ

۱۰ تا ۱۳ مهرماه برگزار می شود؛

نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین در جمکران

نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین در جمکران
در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، از سوی جامعه ایمانی مشعر، نمایشگاه "جامع نیازمندی‌های اربعین" در قم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، از سوی جامعه ایمانی مشعر، نمایشگاه "جامع نیازمندی‌های اربعین" در قم برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این نمایشگاه، عرضه محصولات و خدمات فرهنگی،‌ بهداشتی،‌ رفاهی و ملزومات پیاده‌روی اربعین است.

,

غرفه‌های فرهنگی "نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین" شامل معرفی موکب های خارجی و اقدامات انجام شده در سال‌های قبل و در مسیر پیاده‌روی اربعین، پاسخ‌گویی به شبهات، معرفی بچه‌های گروه امانتداری در نجف، برگزاری کتابخوانی ، معرفی طرح‌های نائب الشهید و شهدای راه کربلا می‌شود.

,

, ,

همچنین بخش رفاهی این نمایشگاه شامل غرفه‌های ایرانسل، همراه اول و سیم‌کارت‌های عراقی، معرفی طرح‌های اربعین، فروش کفش و کوله پشتی، مشاوره و بسته‌های اربعین است.

,

یادآور می‌شود در فروشگاه فرهنگی این نمایشگاه، فروش چای هیأت، کفش، محصولات فرهنگی، کتیبه و پرچم و نوشت افزارهای اسلامی ایرانی،  چوب‌های پرچم آنتن و دسته سلفی، ارائه می‌شود.

,

گفتنی است، این نمایشگاه از روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه تا جمعه ۱۳ مهرماه، از ساعت ۱۵ عصر تا ۱ بامداد در شبستان امام هادی‌(علیه‌السلام) واقع در ورودی درب یک مسجد مقدس جمکران میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه