اخبار داغ

اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند زاهدانی

اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند زاهدانی
مدیر موسسه خیریه فرزندان حضرت زهرا(س) گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید همه دانش آموزان تحت پوشش این موسسه از بسته های لوازم التحریر ایرانی اسلامی بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سرگزی در گفت وگو با عصرهامون اظهار کرد: این موسسه خیریه با استفاده از توان و کمک های مادی و معنوی خیرانی از داخل و خارج استان سیستان وبلوچستان از سال 1383 فعالیت خود را با هدف محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان منطقه آغاز کرد.
وی افزود: از ابتدای تاسیس این موسسه تاکنون خدمات زیادی در قالب توزیع سبد کالایی، کمک در ساخت و تجهیز منازل مستمندان، سرکشی از خانواده های محرومان و اهداء جهیزیه به افراد دم بخت تحت پوشش این موسسه ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه هنوز هم هستند کسانی که به فکر محرومان باشند ادامه داد: خیران زیادی هستند که حتی از خارج استان کمک های خود را به این استان ارسال می کنند تا با این کار بتوانند قدری از آلام و سختی های این افراد را کم کنند.
وی خاطرنشان کرد: همه ساله در فصل بازگشایی مدارس، بسته های لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش این موسسه میان آنها توزیع می شود که امسال بیش از 100 بسته کامل لوازم التحریر ایرانی اسلامی شامل کیف مدرسه، کتاب، خودکار، دفاتر نقاشی و مداد رنگی و... میان دانش آموزان توزیع شد.
سرگزی تصریح کرد: علاوه بر توزیع لوازم التحریر، 100 جفت کفش نو نیز میان این دانش آموزان و خانواده های آنها توزیع شد که در راستای حمایت از آنها به همراه این بسته های فرهنگی و حمایتی، غذای گرم نیز میان خانواده ها توزیع شد.
به گفته مدیر موسسه خیریه فرزندان حضرت زهرا(س) این قبیل اقدامات خیرخواهانه همواره در طول سال اجرا می شود و اگر کمک خیران افزایش یابد طبیعتاً می توانیم حجم این خدمات را افزایش دهیم.
سرگزی خاطر نشان کرد: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5022297000028847 نزد بانک پاسارگاد به نام موسسه خیریه فرزندان حضرت زهرا(س) واریز کرده و در ثواب آن شریک شوند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه