اخبار داغ

دادستان عمومی مرکز خراسان جنوبی:

تردد وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان جنوبی هیچ مشکلی ندارد

تردد وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان جنوبی هیچ مشکلی ندارد
دادستان عمومی مرکز خراسان جنوبی گفت: چنانچه افرادی قصد تعرض به رانندگان خدوم و زحمت کش را داشته باشند یا بخواهند در فضای حقیقی و مجازی اخلال در ارائه خدمت به مردم شریف خراسان جنوبی ایجاد کنند با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین مقدسی دادستان عمومی مرکز خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه طی روزهای اخیر صحبت‌هایی در مورد کاهش تردد کامیون‌ها در سطح کشور و خراسان جنوبی و  وقوع برخی مشکلات برای کامیون داران در سطح جاده ها شنیده شده خوشبختانه در وضعیت جاده‌های خراسان جنوبی از جهت تردد وسایل نقلیه سنگین هیچ مشکلی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: تاکنون به جز یک مورد جزئی گزارشی به دادسراهای خراسان جنوبی در خصوص تعرض به کامیون از طریق سنگ پرانی و سایر مشکلات واصل نشده است.

,

 

,

دادستان عمومی مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: امنیت کامل و مطلوب در حوزه خراسان جنوبی وجود دارد و کار نکردن بعضی کامیون‌ها در استان صرفا به لحاظ مشکل لاستیک ، هزینه بالای تعمیرات و قطعات کامیون است.

,

 

,

مقدسی عنوان کرد: چنانچه افرادی قصد تعرض به رانندگان خدوم و زحمت کش را داشته باشند یا بخواهند در فضای حقیقی و مجازی اخلال در ارائه خدمت به مردم شریف خراسان جنوبی ایجاد کنند با آنها قاطعانه برخورد خواهد شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه مطالبات بحق رانندگان زحمت کش و پرتلاش که بامشکلات اقتصادی مواجه یا از فعالیت بازماند ه اند به جد از طریق مسئولان مربوط توسط دادستانی مرکز استان در حال پیگیری است، تصریح کرد: در برخورد قاطع و رسیدگی خارج از نوبت به گزارشات و شکایات واصله در خصوص اخلال احتمالی در حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی در دستور کار دادسراهای استان است.

,

 

,

دادستان عمومی مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: در این زمینه فقط یک مورد جزئی گزارش شده که هنوز صحت آن اثبات نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه