اخبار داغ

در جلسه هماهنگی همایش سپاهیان محمد رسول‌الله مطرح شد؛

گردهمایی 25 هزارنفری بسیجیان لرستان/ نمایش همزمان در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس

گردهمایی 25 هزارنفری بسیجیان لرستان/ نمایش همزمان در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس
همایش سپاهیان محمد رسول‌الله با حضور 25 هزارنفر از بسیجیان فعال استان در دهکده مقاومت خرم آباد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار مرتضی کشکولی از برگزاری همایش سپاهیان محمد رسول‌الله با حضور 25 هزار نفر از بسیجیان فعال استان در دهکده مقاومت خبر داد و گفت: روحیه جهادی، وحدت و همدلی خوبی برای برگزاری همایش سپاهیان محمد رسول‌الله در بین دستگاه‌های اجرایی دیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه همایش سپاهیان محمد رسول‌الله اقدامی رسانه‌ای در مقابل فضای روانی دشمن است، گفت: در حاشیه این همایش برنامه‌های فرهنگی متنوعی اجرا می شود که به صورت سراسری در کل کشور در قالب ویدئو کنفرانس نمایش داده می‌شود.

,

 

,

فرمانده سپاه لرستان از حضور 23 قشر بسیجی از جمله طلبه، دانشجو و بازاری در این همایش خبر داد و اظهار داشت:11 کمیته فرهنگی، امنیت، زیرساخت و عمران، ترابری، بهداشت و درمان، ارتباطات، پشتیبانی، نیروی انسانی و تشریفات برای برگزاری همایش سپاهیان محمد رسول‌الله راه اندازی شده است.

,

 

,

به گفته سردار کشکولی160 هزار بسیجی دارای کد و400هزار بسیجی عادی نیز در پایگاه‌های مقاومت استان فعالیت می کنند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه چند حلقه امنیتی برای این همایش پیش‌بینی شده است، افزود: در حاشیه همایش سپاهیان محمد رسول‌الله برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز اجرایی می‌شود.

,

 

,

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله که با حضور ۲۵ هزار نفر در لرستان برگزار می‌شود،گفت: تمام تلاش خود را برای با کیفیت برگزار کردن این همایش به کار می بریم.

,
 
,
 
,
به گفته وی همه دستگاه های دولتی وظیفه دارند، با تمام تلاش خود و امکانات موجود در هر چه باشکوه تر برگزار کردن این رزمایش تلاش کنند.
,
 
,
 
,
استاندار لرستان گفت: این همایش بزرگ که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود به نوعی یک رقابت بین استان‌هاست، از این رو می طلبد همه دستگاههای اجرایی پای کار باشند.
,
 
,
 
,
خادمی یادآور شد: امیدواریم استان لرستان در این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاید.
,
 
,
 
,
وی گفت: خروجی این همایش بزرگ باید با نظم و انضباط و بازتاب خوبی در سطح ملی داشته باشد.
,
 
,
 
,
استاندار لرستان گفت: بحث پوشش و بازتاب این حرکت عظیم در سطح ملی توسط همه رسانه ها به ویژه رسانه ملی مهم و تاثیرگذار است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه