اخبار داغ

حال ناخوش یادمان شهدای گمنام چرداول + تصویر

حال ناخوش یادمان شهدای گمنام چرداول + تصویر
یادمان شهدای گمانم در شهرستان چرداول با وجود چندین سال از احداث ناتمام باقی مانده است که توجه مسئولین در این خصوص را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حفظ ارزش های دفاع مقدس وانتقال آن به نسل های آینده یکی از اقداماتی است که باید مورد توجه بوده ودر سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با احداث یادمان شهدای گمنام وارائه طرح های مختلف  با موضوع دفاع مقدس در زیبا سازی شهرها می توان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آینده سهیم بود.

,

در شهرستان چرداول چیزی وجود دارد به نام یادمان شهدای گمنام که هنوز گمنام مانده وفقط برای برخی مراسمات از این یادمان یادی می شود ودر بقیه ایام سال در گمنامی به سر می برد.

,

با وجود گذشت چندین سال از احداث این یادمان در شهر سرابله هنوز تکمیل نشده ودر گمنامی باقی مانده است.

,

موضوعی که دراین رابطه قابل تامل است راه دسترسی به این یادمان است که هنوز آسفالت نشده وحتی به محلی برای تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده است تا زمینه فراموشی شهدای گمنام را فراهم آورد.

,

, ,

یکی  از رزمندگان دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:در جنگ تحمیلی شاهد رشادت های زیادی از سوی رزمندگان اسلام بوده ایم که نسل های آینده با این رشادت ها باید آشنا شوند.

,

وی افزود:یادمان شهدای گمنام شهر سرابله در وضعیت خوبی قرار ندارد وساختمان آن هنوز تکمیل نشده وحتی راه دسترسی به آن هنوز آسفالت نشده است وبه محلی برای تجمع زباله ها تبدیل شده است.

,

این رزمنده چرداولی خاطرنشان کرد:یادمان شهدای گمنام باید به عنوان نماد شهر باشد که متاسفانه در شهرستان چرداول اینگونه نیست ودر سایه غفلت مسئولین حل و روز خوبی ندارد.

,

چیزی که دراین رابطه قابل بیان است این است که یادمان شهدای گمنام معمولا به عنوان نماد هر شهری در بهترین نقطه وبا امکانات مناسب ساخته می شود تا گردشگران را به سوی خود جلب کند.

,

متاسفانه در سفر «سعید نمکی» معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشوربه استان ایلام وشهرستان چرداول بازهم یادمان شهدای گمنام فراموش شد ومسئولین شهرستانی به جای نشان دادن مناطق مختلف وظرفیت های شهرستان وهمچنین تکمیل یادمان شهدای گمنام وبه چند طرح در شهر سرابله اکتفا کردند تا این سریال گمنام ماندن شهدای گمنام بازهم فراموش شود.

,

درپایان باید گفت که از مسئولین محترم استان وشهرستان این انتظار می رود که به پاسداشت یاد شهدا این یادمان را فراموش نکرده وتدبیری به حال آن بیاندیشند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه