اخبار داغ

افزایش قیمت کالاهای اساسی به بهانه گرانی دلار/برخی از افزایش قیمت ها به بسته بندی کالاها بر می گردد

افزایش قیمت کالاهای اساسی به بهانه گرانی دلار/برخی از افزایش قیمت ها به بسته بندی کالاها بر می گردد
طی روزهای اخیر برخی از مایحتاج ضروری مردم با افزایش قیمت فراوان رو به رو شده است که این مسئله در روند تهیه مایحتاج ضروری از سوی مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ طی روزهای اخیر برخی از مایحتاج ضروری مردم با افزایش قیمت فراوان رو به رو شده است که این مسئله در روند تهیه مایحتاج ضروری از سوی مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در بین گرانی های اخیر افزایش قیمت گوجه فرنگی و رب و همچنین سیب زمینی در بازار قابل توجه بوده به شکلی که قیمت گوجه و سیب زمینی به تربیب تا ۶۰۰۰ و ۴۰۰۰ تومان نیز افزایش داشته است.

,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اراک اعلام کرد:

, رئیس اتحادیه میوه و تره بار اراک اعلام کرد:,

افزایش ورود کامیون ها به میدان تره بار اراک/روند کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار

, افزایش ورود کامیون ها به میدان تره بار اراک/روند کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار, افزایش ورود کامیون ها به میدان تره بار اراک/روند کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اراک بیان کرد: خوشبختانه از روز گذشته شاهد افزایش ورود کامیون ها به میدان تره بار اراک هستیم.

,

محمدی رئیس اتحادیه میوه و تره بار اراک در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ ضمن تاکید بر افزایش قیمت برخی از میوه ها، گفت: این افزایش قیمت ها دلایل مختلفی دارد، به گونه ای که بالا رفتن قیمت سبد های مورد نیاز برای حمل محصولات کشاورزی و صادرات را می توان به عنوان دو عامل اساسی برای افزایش قیمت ها نام برد.

,

محمدی اظهار کرد: دلیل دیگری که می توان برای این گرانی عنوان کرد، مشکلات کامیون داران طی روز های گذشته عنوان کرد که طی این مدت کمتر اقدام به جابه جای بار کرده بودند.

,

وی ادامه داد: مشکلات کامیونداران میزان ورود میوه به میدان میوه و تره بار را کاهش داده بود، به گونه ای که برخی از بارهای که به میدان وارد می شد معمولا توسط نیسان بارها اتفاق می افتد و با توجه به بالا بودن کرایه نیسان بار قیمت محصول مورد نظر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اراک بیان کرد: خوشبختانه از روز گذشته با افزایش ورود کامیون ها به میدان تره بار روبه رو هستیم که امیدواریم طی روزهای آینده با حل مشکلات کامیون داران و افزایش ورود آن ها به میدان میوه و تره بار با کاهش قیمت رو به رو باشیم.

,

محمدی با اشاره به تصمیم مسئولین در خصوصا منع صادرات گوجه فرهنگی، اضافه کرد: امید است با مدیریت مسئولین اتفاقات خوبی رقم بخورد و شاهد کاهش قیمت میوه در سطح بازار باشیم البته در روزهای اخیر قیمت گوجه فرنگی روند کاهشی به خود گرفته است.

,

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی:

, معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی:,

افزایش قیمت ارز صادرات محصولات از کشور را به صرفه کرده است/ بی اعتنای کشاورزان به الگوی کشت

, افزایش قیمت ارز صادرات محصولات از کشور را به صرفه کرده است/ بی اعتنای کشاورزان به الگوی کشت, افزایش قیمت ارز صادرات محصولات از کشور را به صرفه کرده است/ بی اعتنای کشاورزان به الگوی کشت,

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه افزایش قیمت ارز صادرات محصولات از کشور را به صرفه کرده است گفت: این مهم در مورد محصولات کشاورزی نیز صدق می کند و یکی از اصلی ترین عوامل افزایش قیمت است.

,

محمد زاهدی معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با بیان اینکه افزایش قیمت ارز صادرات محصولات از کشور را به صرفه کرده است گفت: این مهم در مورد محصولات کشاورزی نیز صدق می کند و یکی از اصلی ترین عوامل افزایش قیمت است.

,

زاهدای اظهار کرد: تولیدات گوجه و سیب زمینی استان نسبت به گذشته کاهشی نداشته است، بلکه میزان تولیدات این محصولات با افزایش نیز رو به رو بوده است.

,

بی اعتنای کشاورزان به الگوی کشت

, بی اعتنای کشاورزان به الگوی کشت, بی اعتنای کشاورزان به الگوی کشت,

وی در پاسخ به سوال نحوه مدیریت کاشت محصولات کشاورزی در استان گفت: الگوی کشت کشاورزی هر ساله در اختیار کشاورزان قرار می گیرد اما متاسفانه کشاورزان با بی توجهی به این الگو و با تکیه بر اطلاعات خود از اقتصاد آن محصول در بازار اقدام به کشت محصولات می کنند.

,

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: در بیشتر اوقات این بی توجهی کشاورزان با توجه به ضعف تحلیل های اقتصادی مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد می کند.

,

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات اراک:

, رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات اراک:,

برخی از افزایش قیمت ها به بسته بندی کالاها بر می گردد

, برخی از افزایش قیمت ها به بسته بندی کالاها بر می گردد, برخی از افزایش قیمت ها به بسته بندی کالاها بر می گردد,

عباسی رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات اراک با اشاره به افزایش قیمت های برخی از محصولات بیان کرد: متاسفانه در روز های اخیر شاهد افزایش قیمت در برخی از کالا ها بوده ایم.

,

وی با شاره به اینکه برخی از این افزایش قیمت ها به بسته بندی کالاها بر می گردد ادامه داد: به عنوان نمونه این افزایش قیمت های که امروز در خصوص رب گوجه فرنگی شاهد هستیم برخی به دلیل صادرات و برخی هم به دلیل افزایش قوطی های بسته بندی بر می گردد.

,

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات اراک اضافه کرد: البته در این میان، بر هم خوردن عرضه و تقاضا هم در این وضعیت بی تاثیر نیست.

,

وی افزود: با توجه به ممنوع شدن صادرات طی روز های گذشته امیدواریم که قیمت این محصولات با کاهش رو به رو باشد.

,

عباسی در رابطه با گرانی برخی محصولات لبنی محلی نیز گفت: افزایش قیمت کنجاله و همچنین افزایش خرید شیر، توسط برخی کارخانه های تولید شیر خشک از دامداران محلی از دلایل افزایش قیمت محصولات لبنی محلی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه