اخبار داغ

دبیر کل حزب آزادی در گفت‌وگو با دانا:

کار از دست روحانی خارج شده/ حمایت اصلاح‌طلبان موجب پیروزی روحانی در انتخابات شد/ گزینه‌ای به مردم معرفی کردیم که نتوانسته مشکلات کشور را حل کند/ اصلاح طلبان باید پاسخگوی مردم باشند

کار از دست روحانی خارج شده/ حمایت اصلاح‌طلبان موجب پیروزی روحانی در انتخابات شد/ گزینه‌ای به مردم معرفی کردیم که نتوانسته مشکلات کشور را حل کند/ اصلاح طلبان باید پاسخگوی مردم باشند
مجید محتشمی گفت: ما به عنوان اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی مردم باشیم که چرا گزینه‌ای به مردم معرفی کردیم که نتوانست است مشکلات کشور را حل کند.
[

مجید محتشمی دبیر کل حزب آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: حسن روحانی برای مهار شوک اقتصادی به وجود آمده دچار بحران شده و استیضاح دو وزیر مهم کابینه توسط مجلس هم باعث شده تا اصطلاحا کار از دست روحانی خارج شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما الان در شرایط بحران اقتصادی قرار داریم و روحانی باید هر چه سریعتر دو وزیری که تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی آن‌ها در زمینه اقتصاد بسیار مهم است یعنی وزرای کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

,

دبیر کل حزب آزادی با اشاره به استعفای نوبخت از سمت سخنگویی دولت گفت: فشارهای زیادی که به نوبخت آمد او را از لحاظ انگیزه‌ای تهی کرد و به نظرم اگر شخصی توانمند به عنوان وزیر اقتصاد انتخاب شود می‌تواند سخنگوی خوبی برای دولت باشد.

,

محتشمی ادامه داد: دولت باید پاسخگو باشد؛ هم تک تک وزرا که عضو کابینه هستند باید نظرات و دیدگاه‌ها و عملکردشان را در اختیار مردم قرار بدهند و هم سخنگوی دولت باید این نقش را ایفا کند؛ دولت باید به سرعت سخنگوی خود را به مردم معرفی کند و به پرسش‌ها و مطالبات مردم پاسخ دهد.

,

وی در پاسخ به سوالی در خصوص جدایی اصلاح‌طلبان از روحانی گفت: حامی اصلی آقای روحانی اصلاح‌طلبان بودند و حمایت اصلاح‌طلبان موجب پیروزی روحانی در انتخابات شد اما اگر روند به همین شکل ادامه پیدا کند جریان اصلاحات دیگر انگیزه‌ای برای حمایت از شخصیت بعدی که بخواهد مسیر روحانی را ادامه دهد نخواهد داشت.

,

دبیر کل حزب آزادی اظهار داشت: ما به عنوان اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی مردم باشیم که چرا گزینه‌ای به مردم معرفی کردیم که نتوانست است مشکلات کشور را حل کند.

,

محشتمی در خصوص آخرین وضعیت تلفیق شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: جریان اصلاحات در نظر دارد تا مجموعه‌ای تحت عنوان پارلمان اصلاحات تشکیل دهد؛ ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم چهره جدیدتری از اصلاح‌طلبان به نمایش بگذاریم و امیداوریم تا پایان سال جاری دیدگاه‌ها، سیاست‌ها و برنامه کاری پارلمان آماده شود.

,

وی در پایان گفت: ساز و کار جدید اصلاح‌طلبان قطعا تا انتخابات 98 آماده می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه