اخبار داغ

صاعقه جان جوان ۱۶ ساله را در هرمزگان گرفت

صاعقه جان جوان ۱۶ ساله را در هرمزگان گرفت
بر اثر اصابت صاعقه جوان ۱۶ ساله روستایی در شهرستان میناب جان باخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛، دور جدیدی از بارندگی ها، از اواخر هفته گذشته تا هفته جاری در شرق هرمزگان آغاز شده و این باران ها که در ساعات میانی روز گذشته شروع به باریدن می کنند باعث خوشحالی مردم شرق هرمزگان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این موج بارندگی ها که همراه با رعد و برق بوده باعث ایجاد خیر و برکات بسیاری و همچنین تلفات جانی و مالی شده  و جاری شدن سیل آب ها، آبگیری سازه های آبخیز داری و سد ها از جمله برکات این باران ها تا کنون بوده است.

,

همچنین در اثر بارندگی های امروز و جاری شدن سیلاب، یک عدد خودرو که قصد عبور از رودخانه را داشته بر اثر حجم بالای آب واژگون شد که این سانحه تلفات جانی در پی نداشت.

,

گزارشات مردمی هم حاکی از آن است که به دلیل صاعقه در بسیاری از روستاها، لوازم خانگی روستا نشینان از جمله تلویزیون، گیرنده های تلوزیونی، یخچال... سوخته است.

,

, ,

رعد و برق روز گذشته در روستای درجادون بخش سندرک باعث فوت یک جوان شد.

,

بهاری از اهالی روستای درجادون بخش سندرک در گفتگو با خبرنگار فرهنگ‌کده در تشریح این حادثه، اظهار کرد: بارندگی ها در روستای درجادون سه روز متوالی و با شدت ادامه داشته اند.

,

این شهروند بشاگردی افزود: طی بارندگی های امروز که همراه با رعد و برق های بسیار بود، صاعقه جان یک جوان را گرفت.

,

, ,

بهاری ادامه داد: محمد سلیمی نوجوان 16 ساله اهل روستای درجادون امروز در اثر برخورد صاعقه فوت کرد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از برخورد صاعقه، متوفی ده ها متر پرتاب شده و بر اثر سوختگی بالا در دم جان داد.

,

موج بارندگی ها چند روزه اخیر شرق هرمزگان اختلالاتی هم در خدمان برق سانی ایجاد شده و باعث قطعی برق چندین روستا شده که با تلاش های مامورین اداره برق شهرستان مشکلات در این زمینه رفع شده است.

,

مسیر های ارتباطی بیشتر روستا ها هم به دلیل خاکی و سنگلاخی بودن مسدود و یا صعب العبور شده که مشکلات رفت و آمدی بسیاری را برای روستا نشینان حاصل کرده است.

,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه