اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

شایعه کمبود اجناس ترفند دشمن برای جنگ روانی است/ رسانه ها صحنه را برای حضور دشمن فراهم نکنند

شایعه کمبود اجناس ترفند دشمن برای جنگ روانی است/ رسانه ها صحنه را برای حضور دشمن فراهم نکنند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: یکی از ترفند‌های دشمن برای ایجاد جو بدبینی و التهاب در بازار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "سید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت: شایعه سازی، عدم اطلاع رسانی درست، موجب آن شده است که برخی از شهروندان به احتکار خانگی اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار کرد: یکی از ترفند‌های دشمن برای ایجاد جو بدبینی و التهاب در بازار و اشاعه شایعه کمبود اجناس بوده که دامن زدن به این ترفند واحتکار خانکی حرکت در مسیر فتنه اقتصادی است.

,

این فرمانده نظامی توانایی‌های جمهوری اسلامی ایران برای تامین مایحتاج را بی نظیر دانست و گفت: نابسامانی کنونی مقطعی بوده و برخورد دستگاه‌های مرتبط به سامان این وضعیت می‌انجامد.

,

حسینی افزود: قدرت نطامی بحث بعدی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) بود که در این ارتباط خاطر نشان کرد: عملیات غرور آفرین امروز بر علیه مواضع تروریست‌ها نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مرزی را برای مبارزه با تروریست‌ها را نمی‌شناسد.

,

فرمانده سپاه استان ایلام افزود: تروریست‌ها با این عملیات غرور آفرین به خود آمده که در برابر غرش رعد آسای فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح جایی برای عرض اندام ندارند.

,

وی پیام عملیات موشکی ایران به سردمداران تروریست‌ها را در آن دانست: که نگاه نامحرم به ایران موجب کور شدن چشم‌های نامحرم می‌شود.

,

حسینی برای سامان وضع موجود و عبور از گردنه پیش رو توصیه کرد و گفت: وحدت و پرهیز از حزب و گروه‌گرایی، اقدام به پاسخگویی و اطلاع رسانی و اقناع مردم در وضعیت موجود راهکار عبور از پیچ خطرناک پیش رو است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه