اخبار داغ

مدیر حج و زیارت ایلام خبر داد؛

استقرار کنسولگری عراق در ایلام/ دفاتر زیارتی حق دریافت وجه اضافی از زائران را ندارند

استقرار کنسولگری عراق در ایلام/ دفاتر زیارتی حق دریافت وجه اضافی از زائران را ندارند
مدیر حج و زیارت استان ایلام، از استقرار کنسولگری عراق به‌منظور صدور ویزا برای اربعین حسینی در مرکز این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "سید حمید مصطفایی" مدیر حج و زیارت استان ایلام، با اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح از پنجم مهرماه سال جاری، اظهار کرد: کنسولگری عراق در استان برای صدور ویزای اربعین زائران حسینی در ایلام استقراریافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر حج و زیارت استان ایلام تصریح کرد: اعضاء تیم کنسولگری موقت جمهوری عراق روز شبنه وارد استان ایلام شدند و این تیم در راستای صدور ویزای اربعین حسینی(ع) کار خود را از روز دوشنبه 9 مهرماه آغاز کرده‌اند.

,

مدیر حج و زیارت استان ایلام، یادآور شد: هزینه صدور ویزای اربعین حسینی مبلغ 41 دلار است که هزینه بیمه و خدمات درمانی هم اضافه‌شده است و زائر حدود 385500 تومان به‌صورت ریالی از طریق درگاه اینترنتی سامانه سماح واریز می‌کند.

,

مصطفایی، با اشاره به اینکه دفاتر زیارتی حق دریافت هیچ‌وجه اضافه تحت هیچ عنوانی را ندارند، گفت: طبق سنوات گذشته دفتر کسنولی عراق در شهر ایلام مستقرشده و کار صدور ویزای برای زوار اربعین حسینی به‌خوبی انجام می‌گیرد.

,

وی، با اشاره به آسیب‌شناسی فرایند صدور ویزا در سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: امسال موارد و مشکلات صدور ویزا احصای شده که ان شا الله در سال جاری روند ثبت‌نام به شکل بهتری و تسهیل در امور انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه