اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

سقوط قیمت ارز بی اثر بودن تحریم ها را به اثبات رساند

سقوط قیمت ارز بی اثر بودن تحریم ها را به اثبات رساند
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش نرخ ارز نشان داد که تحریم ها و موضوعات دیگر مانند fatf تاثیر شگرفی بر این وضعیت نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش نرخ ارز در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: این نوسانات نرخ ارز و روند کاهشی این روزها نشان از آن دارد که تحریم ها و موضوعات دیگر مانند fatf تاثیر شگرفی بر این وضعیت نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سلیمی ضمن تاکید بر غیرمنطقی بودن رشد نرخ دلار تا ۲۰ هزار تومان عنوان کرد: حجم عظیمی از این اتفاقات متاثر از فضای روانی جامعه و همچنین سوء تدبیر برخی از مسئولین بوده است.  

,

وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در شورای عالی اقتصاد مقاومتی و جلسه یک شنبه مجلس و همچنین اختیارات ویژه ای که در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت امید است که این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ضمن ابراز امیدواری نسبت به اقدامات شکل گرفته در خصوص بازار ارز گفت: امیدواریم که بانک مرکزی بتواند این ثبات را در بازار حفظ کند.

,

وی در ادامه با تشکر از همکاری مردم اظهار کرد: این روزها دیدیم که مردم بزرگ ما همکاری لازم را با مسئولین به کار گرفتند و نقش آفرینی خوبی را در این حوزه از خود به نمایش گذاشتند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه