اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

تشکیل ۲۱۳۴ پرونده در حوزه قاچاق کالا/ افزایش ۳۰۰ درصدی جرائم اینترنتی در استان

تشکیل ۲۱۳۴  پرونده در حوزه قاچاق کالا/ افزایش ۳۰۰ درصدی جرائم اینترنتی در استان
فرمانده انتظامی استان اصفهان پیرامون عملکر 6ماهه اول سال 97 در حوزه انتظامی گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا دو هزار و134 پرونده تشکیل شده،همچنین پرونده های بالای 500میلیون 60درصد افزایش یافته است و حدود دو هزار و 200نفر قاچاقچی کالا وارز دستگیر شده اند که ارزش ریالی مکشوفات کالایی 67 میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون هفته نیروی انتظامی استان، درابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و تاریخ دفاع مقدس را تاریخ طلایی انقلاب دانست و اظهار کرد:در هشت سال دفاع مقدس درس فراموش نشدنی به دشمن داده شد و ثابت کرد ملت تا پای جان ایستاده تا از هویت و موجودیت خود دفاع می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده انتظامی اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی، نیرویی مقتدر است که این اقتدار نه از روی پلیس هالیوودی بلکه از روی اقتدار مشروع در برابر هر متجاوز و برهم زننده ارامش مردم است.

,

فرمانده انتظامی استان ابراز کرد: نیروی انتظامی نیرویی مقتدر است نه از روی پلیس هالیوودی بلکه از روی اقتدار مشروع در برابر هر متجاوز و برهم زننده آرامش مردم است.

,

وی افزود: نیروی انتظامی برآمده از بطن مردم، فرزند مردم، خدمتگذار مردم و پناهگاه مردم است، لذا پلیس انتظامی امین مردم است

,

معصوم بیگی تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی حدود 56 برنامه امسال برگزار می شود و روز جمعه هفته جاری با حضور در نماز جمعه اولین روز هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس جامعه ایمانی، ارزش های اسلامی و رافت و مهربانی را آغاز می کنیم.

,

وی عنوان کرد: ارائه مشاورهای حقوقی و انتظامی و کمیته های پایش سلامت از دیگر برنامه های جنبی در نماز جمعه توسط نیروی انتظامی است

,

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ارائه مانور اقتدار در روز دوم هفته نیروی انتظامی و برنامه پارک ترافیک در سپاهانشهر با شعار «پلیس، انضباط، اقتدار و امنیت پایدار» همچنین قرائت پیام مهر در مدارس منتخب آموزش وپروش و ملاقات مردمی فرماندهان انتظامی از جمله دیگر برنامه ها هست .

,

وی  بیان کرد: شعار روز سوم، پلیس حرفه ای گرایی، تخصص وکارآمدی بوده که با تجلیل از نمونه های ترافیکی در راستای ارتقا فرهنگ ترافیک، بازدید دانش آموزان از کلانتری ها، همایش تخصصی با موسسات نگهبانان در محلات برگزار می شود.

,

معصوم بیگی ابراز کرد: روز دوشنبه 16 مهرماه باشعار «پلیس، آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی» همراه با  همایش طلایه داران حوزه عفاف وحجاب و حضور کارشناسان در مدارس وارائه خدمات انتظامی مضاعف برقرار می شود.

,

وی اذعان کرد: روز سه شنبه با عنوان «پلیس، خدمتگذاری، پاسخگویی و امانتداری» که همایش پلیس واصناف برگزارمی شود، همایش همیاران پلیس و افتتاح طرح تجمیع خطوط 110  نیز از دیگر برنامه های این روز است.

,

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: «پلیس دانش بنیانی، پژوهش محوری وروز آمدی» شعار روز چهارشنبه است که در بحث تیراندازی ویژه برنامه ای داشته وراهوران محله که در سطح روستایی با هدف ترویج همکاری مردم روستا با پلیس برگزار می شود و اخرین روز  هفته انتظامی با عنوان «پلیس حماسه حسینی، ولایت مداری، ایثار وشهادت» است که برنامه غبارروبی وعطرافشانی گلزار شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی در سی وسه پل برقرار می شود.

,

تشکیل 2هزار و 134 پرونده در حوزه قاچاق کالا

, تشکیل 2هزار و 134 پرونده در حوزه قاچاق کالا, تشکیل 2هزار و 134 پرونده در حوزه قاچاق کالا,

وی در ادامه پیرامون عملکر 6ماهه اول سال 97 در حوزه انتظامی خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا دو هزار و134 پرونده تشکیل شده،همچنین پرونده های بالای 500میلیون 60درصد افزایش یافته است و حدود دو هزار و 200نفر قاچاقچی کالا وارز دستگیر شده اند که ارزش ریالی مکشوفات کالایی 67 میلیارد تومان است.

,

کشف 50 انبار کالای احتکارشده در اصفهان

, کشف 50 انبار کالای احتکارشده در اصفهان, کشف 50 انبار کالای احتکارشده در اصفهان,

معصوم بیگی ابراز کرد: در بخش احتکار بالغ بر 50انبار کالا در سطح استان کشف شد، البته  تشکیل بانک اطلاعاتی از انبارهای استان و محله های نگه داری کالا از جمله برنامه های مدنظر است،باید طبق قانون کالاهایی که جایی نگه داری می شود  به مراجع انتظامی اعلام شود

,

وی در توضیح حوزه بخش سرقت گفت: 9هزار و 500 نفر در حوزه سرقت دستگیر و 85 باند سرقت شناسایی شده ، تمرکزپلیس  بر خریداران وفروشندگان کالای دست دوم است در همین رابطه بیش از 70 میلیار تومان از اموال مردم از سارقان گرفته وبه مردم برگردانده شده است

,

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در حوزه پلیس راهور تمرکز بر آموزش کردیم واعتقاد جدی به بحث آموزش در ارتقا فرهنگ ترافیکی داریم.

,

وی افزود: آموزش موتورسوران اداره پست و اسنپ از جمله اقدامات است واجرای طرح خیابان سبز که در هر منطقه شهرداری یک خیابان به طور کامل مکانیزه شود در همین رابطه است.

,

معصوم بیگی با بیان اینکه سلامت مردم ومحیط زیست برای ما اولویت دارد ابراز کرد: درهمین رابطه طرح جدیدی با نام( س فا) برای طرح معاینه فنی خوردوها به زودی اجرا می شود.

,

کاهش 7 درصدی آمار جانباختگان تصادفات در استان

, کاهش 7 درصدی آمار جانباختگان تصادفات در استان, کاهش 7 درصدی آمار جانباختگان تصادفات در استان,

وی بیان کرد: بیش از 7 درصد آمار جانباختگان ناشی از تصادف در اصفهان کاهش یافته است، میزان جانباختگان موتور سیکلت ناشی از تصادف دراستان بالاتر از 50درصد است.

,

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در حوزه مواد مخدر تمرکز پلیس براین بخش است، به لحاظ کشف بالغ بر 19تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است ولی کماکان خطر بیخ گوش خانواده ها است .

,

وی با تاکید براینکه در عرصه پلیس فتا اقداماتی خوبی شده است، یادآور شد: برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابها همچنان در ردیف اول جرم های فضای مجازی است که 300درصد افزایش یافته است.

,

معصوم بیگی اضافه کرد: کلاهبرداری رایانه ای و مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت ونشر اکاذیب و انتشار فیلم خصوصی و خانوادگی از دیگر جرایم در حوزه فضای مجازی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه