اخبار داغ

در مرحله پایانی رزمایش اقتدار عاشورایی صورت می گیرد؛

حضور ۴۰ گردان نمونه استان سمنان در اجتماع بزرگ بسیجیان

حضور ۴۰ گردان نمونه استان سمنان در اجتماع بزرگ بسیجیان
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 خبر داد و گفت: در این رزمایش 40 گردان سازمان یافته و تمام اقشار مختلف بسیج استان شرکت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص رزمایش عاشوراییان حضرت محمد رسول الله 2 گفت: این رزمایش از 9 شهریورماه در سطح کشورآغاز شد که زمان اجرایی آن به مدت 40 روز پیش بینی شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه افزود: آغاز مرحله اول این رزمایش با تجمع و پیاده روی و حضور گردانهای  بیت المقدس و امام حسین(ع) در استان سمنان همراه بود.

,

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیجیان طی رزمایش اقتدار عاشوراییان، بیان کرد: گروه های جهادی در بخش های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، پزشکی و... در سطح استان سمنان خدمات رسانی کردند.

,

حسن زاده همچنین تصریح کرد: بسیجیان استان سمنان همزمان با رزمایش اقتدار عاشوراییان با حضور در طرح هایی با عنوان میز خدمت از سوی بسیج ادارات،‌ شیفت ایثار از سوی بسیج کارگران، یک کاسب یک دانش آموز از بسیج اصناف به خدمت پرداختند.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: همزمان با اجرای این رزمایش بسیجیان جامعه پزشکی استان سمنان نیز با حضور در مناطق محروم استان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

,

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش اقتدارعاشوراییان پنجشنبه 12 مهرماه برگزار خواهد شد، افزود: در این مرحله از رزمایش  100 هزار نفر از بسیجیان در پایتخت تجمع خواهند کرد.

,

حسن زاده با اشاره به اینکه بسیجیان استان سمنان نیز همزمان با سراسر کشور در قالب 40 گردان خواهر و برادر در رزمایش حضور می یابند، بیان کرد: بسیجیان به دو گروه تقسیم شده و پس از انجام پیاده روی نظامی و حماسی در بلوار امیر کبیر و امام رضا(ع)، در مصلی سمنان مستقر می شوند.

,

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش عاشوراییان با حضور گردان های نمونه است، گفت: برای اولین بار نظم تمام عیار گردان های بسیج را که ترکیبی از گردان های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و کوثر استان سمنان است را به نمایش خواهیم گذاشت.

,

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در خاتمه خاطرنشان کرد: خدمات رسانی گروه های جهادی بسیج و سپاه تا پایان سال در مناطق محروم سطح استان ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه