اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد تأکید کرد؛

لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر جنگ علنی اقتصادی و روانی دشمن

لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر جنگ علنی اقتصادی و روانی دشمن
فرماندار خلیل آباد با تأکید بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر جنگ علنی اقتصادی دشمن، گفت: در دوران دفاع مقدس هرکس در حد توان خود به جبهه کمک می‌کرد و امروز نیز به همان تفکر احتیاج داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه امروزه هوشیاری مدیران، مردم و تمام آحاد جامعه ضروری است و در برابر تهاجمات باید آمادگی کامل داشته باشیم، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس هرکس در حد توان خود به جبهه کمک می‌کرد و امروز نیز به همان تفکر احتیاج داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه مردم به اندازه نیاز خود خرید کنند و مطمئناً شرایط کنونی بازار با کمک مردم به آرامش خواهد رسید، خاطرنشان کرد: امروز باید در مدیریت اقتصادی کشور همه اقشار مختلف مردم کمک کنند و درواقع با توجه به شرایط کنونی جامعه نیازمند انسجام وحدت ملی است.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر نظارت‌های خود بر قیمت‌های بازار ادامه دهند، تصریح کرد: مسئولان مربوطه اجازه اجحاف به مردم را به سود جویان ندهند و مرتب شرایط بازار را رصد کنند؛ خوشبختانه در شهرستان خلیل آباد انسجام و یکپارچگی خوبی حکم‌فرما است و این باعث شده که در مواقع بحرانی کمترین تنش را داشته باشیم.

,

وی بر ثبت جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا تأکید کرد و اذعان کرد: همه مراکز دولتی و خصوصی که دارای انبار و محل نگهداری کالا هستند موظف هستند مشخصات انبارها، مواد و نوع کالاهای انبارشده را در سامانه جامع انبارها و نگهداری کالا ثبت کنند که در غیر این صورت جابجایی و انتقال کالا از انبار به انبار دیگر ممنوع بوده و در صورت مشاهده، کالا قاچاق تلقی خواهد شد.

,

وی در پایان احتکار ارزاق عمومی مردم را یک منکر بسیار بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: بازاریان خلیل آباد همیشه همراهی لازم را در مواقع سخت و بحرانی با نظام و انقلاب داشته‌اند که این نشان از تدین و تعهد بازاریان شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه