اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود؛

تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان مرکزی در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)

تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان استان مرکزی در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تجمع عاشورایی بسیجیان پنجشنبه ۱۲ مهرماه رأس ساعت ۸ صبح در مصلی بیت‌المقدس اراک با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ از برگزاری تجمع 20 هزار نفری بسیجیان استان مرکزی در روز پنجشنبه 12 مهر ماه خبر داد و گفت: مرحله دوم رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) 2 تحت عنوان عاشورائیان با حضور گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت‌المقدس، الزهرا(س)، بسیجیان فعال پایگاه‌های مقاومت، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس ساعت 8 صبح روز پنجشنبه در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی با بیان اینکه این رزمایش 20 هزار نفری نمایش اقتدار بسیج مردمی در شرایط جنگ اقتصادی و روانی جدید است که می‌تواند پیام معناداری به دشمن باشد.

,

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیج را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج یک نیروی قدرتمند مردمی است که در تمام عرصه‌های مختلف حضور داشته و هر زمان که نیاز باشد وارد عرصه شده و مشکلات جامعه را مرتفع می کند.

,

کریمی ادامه داد: امروز هم به دلیل تهدیدات امنیتی، اقتصادی و فرهنگی که دشمنان برای انقلاب تدارک دیده‌اند، بسیج بر خود واجب می‌داند که برای حفظ دستاوردهای انقلاب و امنیت مردم در همه زمینه‌ها آمادگی خویش را حفظ کند و برای امنیت مردم با تمام هستی در میدان حضور یابد.

,

وی یادآور شد: مرحله نخست این رزمایش  با حضور  19 گردان بیت‌المقدس و با مشارکت 250 گروه جهادی بسیج سازندگی با هدف ارائه خدمات عام‌المنفعه در مناطق حاشیه شهرهای استان مرکزی برگزار شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه