اخبار داغ

بازار بی‌خریدار «دلار»/ سرگردانی دلارهای خانگی در بین صرافی‌ها

بازار بی‌خریدار «دلار»/ سرگردانی دلارهای خانگی در بین صرافی‌ها
حال و روز بازار ارز و صرافی‌های کرمانشاه حکایت از این دارد که دلار خریداری ندارد و همه فروشنده شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد ، تا همین چند روز پیش پاتوق دلالان ارزی شهر کرمانشاه شاهد بازار داغ خرید دلار بود؛ اما امروز دیگر خبری از بازار گرمی دلالان نبود و همه سودشان را به جیب زده و بساطشان را جمع کرده بودند و این وسط فقط مردمی مانده بودند که به هوای سود «یک‌شبه» دل به دریا زده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

آنهایی که به پیشنهاد سفته‌بازی در بازار ارز جواب مثبت داده و با وسوسه سودهای کلان اغوا شده بودند حالا در صف فروشندگان ارز منتظر و چشم به راه خریداری بودند تا بلکه از این بیشتر متضرر نشوند و دلارهایی که روی دستشان مانده بود را بفروشند اما خریداری در کار نبود.

,

, ,

کاهش قیمت ارز که برخی آن را سقوط آزاد می‌نامند شب گذشته به اوج خود رسید و خیلی‌ها را همان شبانه روانه خیابان‌ها کرد تا دلارهایشان را بفروشند و بیشتر متضرر نشوند، امروز هم بازار متلاطم ارز در کرمانشاه همچون سایر استان‌ها شاهد حضور مردمی بود که حالا همه فروشنده شده بودند.

,

البته کسی جرات خرید را نداشت و همین موضوع باعث نگرانی شهروندانی شده بود که با تقاضای کاذبشان برای دلاری که هیچ احتیاجی به آن نداشتند، وضعیت را برای متقاضیان واقعی و واردکنندگان کالاهای اساسی به شدت طی این ماه‌ها سخت کرده بودند و مشکلاتی را برای کشور هم ایجاد کرده بودند.

,

از همه قشری را می‌توانستید در بین عرضه‌کنندگان دلار در بازار کرمانشاه ببنید؛ از فردی که تمام دارایی‌اش که یک خودرو بود را فروخته و به دلار تبدیل کرده بود تا خانم خانه‌داری که پس‌انداز سرگردانش را به بازار مکاره ارز آورده و تنها جیب دلالان را در این آشفته بازار پر کرده بود.

,

, ,

دلار را ۸۰۰۰ تومان هم نمی‌خرند

, دلار را ۸۰۰۰ تومان هم نمی‌خرند,

یکی از فروشندگان که در صرافی‌اش به دیوار تکیه داده بود با اشاره به حجره بی‌مشتری‌اش می‌گوید که وضعیت بازار خراب است.

,

احمدی نگاهی به مشتریانی که برای فروش دلار در بازار سرگردانند می‌کند و ادامه می‌دهد: همه فروشنده شده‌اند و کسی جرئت خرید ندارد.

,

وی قیمت دلار در بازار را ۱۱ هزار و ۷۰۰ اعلام می‌کند و می‌گوید که هیچکس حتی دلار را ۸۰۰۰ تومان هم نمی‌خرد.

,

این فروشنده از کاهش لحظه‌ای قیمت دلار طی یکی دو روز اخیر به عنوان مهمترین عامل عدم خرید این ارز یاد می‌کند و می‌گوید با این وضعیت اصلا معلوم نیست چه پیش‌ بیاید.

,

, ,

دلارهای خانگی که روی دست مردم ماند

, دلارهای خانگی که روی دست مردم ماند,

یکی از خانم‌هایی که از موضوع خرید دلار متضرر شده بود هم گفت: با نوسانات بازار ارز تصمیم به فروش بخشی از طلاهای خود گرفتم که در سال‌های مختلف خریداری کرده بودم.

,

وی افزود: بعد از فروش طلاها آنها را تبدیل به دلار کردم و در منزل نگه داشتم تا در صورت افزایش نرخ دلار آن را به فروش برسانم.

,

این خانم ادامه داد: از شب قبل اخباری مبنی بر کاهش نرخ دلار شنیدم و بلافاصله برای فروش دلارها به بازار رفتم که متاسفانه هیچیک از صرافی‌های مجاز خرید دلار نداشتند.

,

, ,

نابلدها بیشتتر از همه ضرر کردند

, نابلدها بیشتتر از همه ضرر کردند,

یکی دیگر از فروشنده‌ها به تب و تاب بازار ارز اشاره کرد و گفت: افرادی که اطلاع چندانی از نحوه فعالیت بازار ارز و مسائلی که بر روی آن تاثیر می‌گذارد و بدون آگاهی به این بازار وارد شده‌اند به شدت در این سقوط قیمت متضرر شده‌اند و هیچکس فعلا حاضر به خرید دلارهای آنها نیست، چون قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای در حال کاهش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه