اخبار داغ

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان:

بارگیری‌ها در حال حاضر انجام می‌شود/ حاشیه سود رانندگان دچار مشکل شده است

بارگیری‌ها در حال حاضر انجام می‌شود/ حاشیه سود رانندگان دچار مشکل شده است
رئیس اتحادیه حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان بابیان اینکه بارگیری‌ها در حال حاضر انجام می‌شود، گفت: نمی‌خواهیم حق راننده ضایع شود اما باید وضعیت جامعه را در نظر بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مرتهب در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه توزیع لاستیک با تشکل رانندگان است، اظهار کرد: رانندگان پس از ارائه مدارک حواله یک جفت لاستیک می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان گفت: اما متاسفانه لاستیک به‌اندازه‌ی کافی توزیع نمی‌شود.

,

توزیع لاستیک در اصفهان خوب بود

,

وی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی و سهمیه اصفهان، آمار توزیع باید بالاتر شود، افزود: این توزیع خوب بود اما رانندگان رضایت ندارد.

,

مرتهب با تأکید بر اینکه برند این لاستیک‌ها ایمنی لازم برای کامیون تک‌محور را ندارد، ادامه داد: هرچه تعداد محور کمتر باشد، حساسیت بیشتر است و این برندی که عرضه‌شده امنیت لازم را ندارد.

,

وی تصریح کرد: برخی از رانندگان با پرداخت مابه تفاوت تایر ها، آن را در بازار آزاد با برند بهتر عوض می‌کنند.

,

بیمه تکمیلی رانندگان با شرکتی باسابقه خوب فراهم شود

,

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان با اشاره به اینکه برای بیمه تکمیلی باید شرکتی باسابقه خوب را فراهم می‌کردند، خاطرنشان کرد: از مسئولان بابت پیگیری‌ها تشکر می‌کنیم اما این شرکتی که با آن مذاکره شده، تا آنجایی ما می‌دانیم و صحبت از آن است، سابقه خوبی در خدمات‌رسانی ندارد.

,

مرتهب بابیان اینکه کمسیون، عوارض جاده، بیمه و ارزش‌افزوده از بارنامه‌ای که صادر می‌شود کم می‌شود، گفت: کم کردن از کمسیون جواب پرداخت بیمه تکمیلی را نمی‌دهد و احتمال سو استفاده از آن زیاد است.

,

وی اضافه کرد: پیشنهاد ما این است، هزینه بیمه تکمیلی از بارنامه‌ای که صادر می‌شود کسر شود و شرکت حمل‌ونقل وقتی یک برگه بارنامه را تحویل می‌دهد، موظف می‌شود که آن را کامل پرداخت کند.

,

بارگیری‌ها در حال حاضر انجام می‌شود

,

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان بابیان اینکه بارگیری‌های انجام می‌شود اما کم است، ادامه داد: برخی از تشکل‌های رانندگان که شعار می‌دهند که ما می‌خواهیم همکاری کنیم، اگر تصمیم بگیرند، اعتصابات شکسته می‌شود.

,

وی تأکید کرد: نمی‌خواهیم حق راننده ضایع شود اما باید وضعیت جامعه را در نظر بگیریم.

,

مرتهب با اشاره به اینکه سیستم حمل‌ونقل ایران، فورواردر کریر است، بیان کرد: شرکت‌های فورواردری بسیار زیادی در ایران فعالیت می‌کنند.

,

حاشیه سود رانندگان دچار مشکل شده است

,

وی بابیان اینکه چیزی به‌عنوان افزایش کرایه وجود ندارد، ادامه داد: شرکت حمل‌ونقل، کرایه را بین راننده و صاحب بار توافق می‌کند و وقتی در کار توافقی باشد، افزایش یا کاهش معنا ندارد.

,

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان با اشاره به اینکه حاشیه سود رانندگان که متأسفانه مانند دیگر مشاغل در این وضعیت اقتصادی دچار مشکل شده است، اظهار کرد: برخی کارخانجات به دلیل اینکه حاشیه سودشان پایین آمده است، تعطیل کرده‌اند.

,

وی اضافه کرد: راننده، مبلغی را برای خرید لاستیک و دیگر مخارج ماشین کنار می‌گذارد اما یک‌مرتبه به علت تحریم و نوسانات ارز و دلالان و  … چندین برابر شده است، حاشیه سود بسیار پایین آمده و مشکل‌آفرین می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه