اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

مجلس از اقدامات بانک مرکزی برای ساماندهی ارز حمایت می کند/ کاهش قیمت ارز ارتباطی با FATF ندارد

مجلس از اقدامات بانک مرکزی برای ساماندهی ارز حمایت می کند/ کاهش قیمت ارز ارتباطی با FATF ندارد
نائب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس گفت:تزریق ارز و مدیریت قیمت‌ها یکی از اقدامات مثبت بانک مرکزی که برخی ها نباید کاهش ارز به مسائل فرعی ارتباط دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس  با اشاره به کاهش نرخ ارز در کشور اظهار داشت: قوه قضائیه در اقدامی موثر با صدور حکم برای 33نفر مفسد اقتصادی، بازار ارزی را برای افرادی که قصد سوء استفاده داشتند نا امن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه صدورحکم اعدام برای سه نفر از مخلین بازار ارزی گفت: وقتی برخی ها با استفاده از رانت و ارتباطاتی که دارند در مدت کمی بازار سکه و ارز را در دست می گیرند و باعث افزایش بی حساب وکتاب قیمت دلار و سکه می شوند با این افراد بایستی قانون به شدت برخورد می کرد تا درس عبرتی برای سایرین می شد که قوه قضائیه در این خصوص عملکرد خوبی داشته است.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد:آن چیزی که باعث شد طی ماه های گذشته نرخ ارز در بازار افزایش پیدا کند ریشه داخلی دارد.

,

 

,

وی گفت: طی روزهای اخیر، تمهیداتی که دولت و بانک مرکزی و اجرای آنها را آغاز کرده باعث شد تا بر بازار ارز تأثیر مثبت گذاشته شود.

,

 

,

کاظمی عنوان کرد: تزریق ارز و مدیریت قیمت‌ها یکی از اقدامات مثبتی است که بانک مرکزی انجام  داده است.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس گفت: چرا این اقدام توسط بانک مرکزی زودتر انجام نشد تا موجبات برخی گلایه‌های مردم نشود.

,

 

,

وی ادامه داد: برخی ها براساس مسائل سیاسی سعی دارند کاهش ارز را به FATF ارتباط دهند که این درست نیست.

,

 

,

کاظمی تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم تمام توان خود را برای مدیریت بازار به کار گیرد نمایندگان مجلس هم در این عرصه نیز از اقدامات دولت حمایت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه