اخبار داغ

وعده های بی سرانجام؛

کور سوی امید ورزشکاران برای تکمیل دهکده فراموش شده المپیک

کور سوی امید ورزشکاران برای تکمیل دهکده فراموش شده المپیک
دهکده المپیک کرمانشاه که از کلنگ زنی آن ۱۳ سال می گذرد نیازمند۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، یکی از صدها پروژه ناتمام کرمانشاه همین دهکده المپیک است که حالا با گذشت ۱۳ سال از کلنگ زنی پیشرفت چندانی نداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

پروژه ای که با نام بزرگ ترین مجموعه ورزشی غرب کشور کلنگ زنی شد و حالا نیازمند ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار است و با این روند قطره چکانی اعتبارات مشخص نیست ورزشکاران کرمانشاهی تا چه زمانی باید چشم به راه افتتاح این دهکده باشند.

,

در این مدت چندین مدیر در  اداره کل ورزش و جوانان جا به جا شده اند و وعده های زیادی برای تکمیل این طرح داده اند که هیچکدام از آن‌ها به سرانجام نرسیده است.

,

فرشاد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با  اظهار داشت: پروژه دهکده المپیک بر اساس ۴۷ مکان طراحی شده که برای تکمیل آن ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.

,

وی افزود:از فضاهای در دست اقدام در این حوزه می توان به۲ پروژه استخر قهرمانی که ساخت آن از سال ۸۶ آغاز شده است و سالن ۶ هزار نفری ولایت اشاره کرد.

,

رئیس واحد نظارت فنی بر اماکن ورزشی ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه  استخر قهرمانی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این پروژه تاکنون۲۳۰ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است و به همین میزان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

,

وی افزود: سالن ۶ هزار نفری ولایت نیز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده  و برای تکمیل آن ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر لازم است.

,

رشیدی گفت: روز گذشته در جلسه ورزش و جوانان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر مقام معظم رهبری برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری تخصیص داده شد و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز به عنوان مجری پروژه مابقی اعتبار لازم را تقبل خواهد کرد.

,

وی افزود: در صورتی که اعتبارات این ۲ پروژه به طور کامل تخصیص یابد تا پایان سال ۹۸ شاهد بهره برداری آنها هستیم.

,

رئیس واحد نظارت فنی بر اماکن ورزشی ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه درصدد واگذاری پروژه دهکده المپیک به بخش خصوصی هستیم گفت: هفته آینده فراخوان واگذاری برای جذب سرمایه گذار اعلام خواهد شد و سرمایه گذاران در رشته های مختلف می توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

,

وی با بیان اینکه در هفته دولت با ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار چندین سالن ورزشی افتتاح و سالن های سقف کوتاه در شهرستان های صحنه و هرسین نیز به بهره برداری رسید عنوان کرد: برای اجرای سایر پروژه ها نیز نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

,

رشیدی با اعلام اینکه در بحث بازسازی و تعمیر فضاهای زلزله زده اعتبارات خوبی تخصیص داده شد خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ پروژه در زلزله آسیب دید که شمار زیادی از آنان بسیار جدی نبود و تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه