اخبار داغ

هم‌زمان با نزدیک شدن اربعین حسینی صورت گرفت؛

سنگ تمام مردم عراق برای زائران ایرانی/ تلاش عراقی ها برای کاهش هزینه سفر ایرانیان در اربعین حسینی+ تصاویر

سنگ تمام مردم عراق برای زائران ایرانی/ تلاش عراقی ها برای کاهش هزینه سفر ایرانیان در اربعین حسینی+ تصاویر
درحالی‌که دشمنان برای کمرنگ شدن حضور زائران ایرانی در اربعین امسال و ایجاد تفرقه میان مسلمانان عراق و ایران تلاش می‌کنند، عراقی‌ها به دنبال کاهش هزینه زوار ایرانی در شرایط تحریم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با فعالیت گسترده رسانه‌های «بعثی، غربی، صهیونیستی و وهابی» در ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و عراق و حادثه حمله به کنسولگری کشورمان در بصره، مردم عراق به‌منظور خنثی کردن این توطئه‌ها به دنبال جمع‌آوری پول برای فراهم کردن و اجاره اتوبوس رایگان جهت جابه‌جایی زوار ایرانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طی روزهای اخیر عده زیادی از دشمنان اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام برای کمرنگ‌تر شدن حضور عاشقان امام حسین (ع) در مراسم اربعین حقه‌ها و نیرنگ‌های بسیاری را به کار بستند.

,

تلاش دشمنان بیشتر بر این امر متمرکزشده است که با ایجاد تفرقه میان مسلمانان دو کشور ایران و عراق، فضای حضور زائران در راهپیمایی عظیم اربعین را از رونق بیندازند و با طرح برخی از حواشی از عظمت این حرکت جهانی بکاهند.

,

خوشبختانه درایت مردم دو کشور عراق و ایران و تعامل سازنده با یکدیگر طی سال‌های اخیر، نقشه‌هایی را که دشمنان اسلام برای تفرقه‌افکنی بین آن‌ها کشیده بودند، نقش بر آب کرد و ایرانی‌ها بیشتر از اربعین‌های سال‌های گذشته برای حضور در بزرگ‌ترین گردهمایی جهان خود را آماده می‌کنند.

,

هم‌زمان کاربران عراقی در صفحه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از مراسم اربعین و زائران ایرانی اعلام کرده‌اند که خدمات به زائران را در موارد مختلف را به‌صورت رایگان انجام خواهند داد.

,

تعداد زیادی از کاربران همچنین با ایجاد پویش، خواستار جمع‌آوری پول برای رایگان کردن انتقال مسافران به کربلا هستند.

,

برخی از عشایر جنوب عراق نیز با انتشار بیانیه، خواستار رایگان شدن ویزای زائران ایران شدند و آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.

,

عراقی‌ها برای کاهش هزینه زوار ایرانی در حال جمع‌آوری پول برای اجاره اتوبوس‌های رایگان هستند و معتقدند  همان‌گونه که مردم ایران در جنگ با داعش در کنار مردم و مسئولان کشور عراق بودند، آن‌ها نیز در شرایط فعلی که ایرانی‌ها در تحریم کشورهای سلطه‌طلبی چون آمریکا قرار دارند، با مردم ایران همراه هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه