اخبار داغ

تقابل قلعه‌نویی با جواد نکونام در یک هشتم جام حذفی فوتبال

تقابل قلعه‌نویی با جواد نکونام در یک هشتم جام حذفی فوتبال
در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم سپاهان میزبان تیم نساجی مازندران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دیدارهای مرحله یک هشتم جام حذفی در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار می‌شود. نگاهی به این مسابقات می اندازیم:

سپاهان اصفهان - نساجی مازندران؛

مسابقه ای بین دو تیم پرهوادار یکی در اصفهان و دیگری در قائمشهر با این حال دو تیم از نظر امکاناتی خیلی هم سطح نیستند و سپاهان تیمی پولدار و پرمهره است که خود را مدعی اصلی قهرمانی می داند اما نساجی برای بقا در لیگ برتر می جنگد. با این حال جذابیت رسانه ای دیگر این بازی تقابل دو سرمربی استقلالی است. امیرقلعه نویی که پیش از این مربی نکونام در استقلال بود حالا باید به عنوان رقیب و همکار با او رقابت کند. تقابل نکونام و قلعه نویی نیز دیدنی خواهد بود.جواد نکونام یا همان جواد لالیگایی باید مقابل امیر قلعه‌نویی( ملقب به ژنرال) قرار بگیرد.

فغانی، جدال شاگردان قلعه‌نویی و نکونام را سوت می‌زند

دیدار نساجی مازندران و سپاهان اصفهان را که روز جمعه ساعت 18:15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود را علیرضا فغانی سوت خواهد زد.

تیم فوتبال نساجی مازندران، برای رویارویی با سپاهانی‌ها در جام حذفی به اصفهان می‌رود تا روز جمعه در مقابل شاگردان امیرقلعه‌نویی صف‌آرایی کنند.

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد و بر این اساس دیدار نساجی مازندران و سپاهان اصفهان را که روز جمعه ساعت 18:15 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود را علیرضا فغانی سوت خواهد زد.

محمدرضا مدیرروستا، مهرداد نجفی و حسین زمانی کمک‌های فغانی در این بازی خواهند بود و سعید بطحایی هم نظارت بر این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
, سپاهان اصفهان - نساجی مازندران؛ , سپاهان اصفهان - نساجی مازندران؛ ,
,
,
,
, فغانی، جدال شاگردان قلعه‌نویی و نکونام را سوت می‌زند, فغانی، جدال شاگردان قلعه‌نویی و نکونام را سوت می‌زند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه