اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

انهدام ۳۷ باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی/ برداشت اینترنتی غیر مجاز در صدر جرائم فضای مجازی استان است

انهدام ۳۷ باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی/ برداشت اینترنتی غیر مجاز در صدر جرائم فضای مجازی استان است
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳۷ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و ۱۹ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 90 هزار تماس با 110 انجام شده است که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،,  سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 90 هزار تماس با 110 انجام شده است که نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.,
 
,
وی افزود: بابت تماس‌‌هایی که با 110 گرفته شده 57 هزار عملیات پلیسی انجام شده که با افزایش 16 درصدی همراه بوده است.
,
 
,
کشف 19 تن انواع مواد مخدر
, کشف 19 تن انواع مواد مخدر, کشف 19 تن انواع مواد مخدر,
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 37 باند قاچاق مواد مخدر و 19 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است که عدد قابل توجهی است، گفت: همچنین امسال در راه مبارزه با مواد مخدر نیز یک شهید (شهید یوسفی) را تقدیم کشور کردیم.
,
 
,
شجاع به تفاوت قیمت سوخت در کشور با کشورهای همسایه اشاره و تصریح کرد: بیش از 400 هزار لیتر سوخت در خراسان جنوبی کشف شده است.
,
 
,
3 فقره قتل منجر به کشف
, 3 فقره قتل منجر به کشف, 3 فقره قتل منجر به کشف,
وی با اشاره به اینکه 3 فقره قتل منجر به کشف در خراسان جنوبی داشتیم، افزود: 26 مورد نیز نزاع و درگیری داشتیم که به چاقوکشی و ضرب و شتم منجر شده است.
,
 
,
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 55 دستگاه خودرو و 149 دستگاه موتورسیکلت سرقت شده است، گفت: سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و مغازه کاهش پیدا کرده است اما سرقت از داخل خودرو و قطعات آن نسبت به سال گذشته 15 تا 20 درصد افزایش داشته است که به سهل‌انگاری و بی توجهی شهروندان برمی گردد.
,
 
,
3 هزار نفر قاچاقچی دستگیر شدند
, 3 هزار نفر قاچاقچی دستگیر شدند, 3 هزار نفر قاچاقچی دستگیر شدند,
شجاع با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 3 هزار نفر قاچاقچی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعداد 681 دستگاه خودرو که مبلغ خلافی آنها بیش از 10 میلیون ریال بوده است، توقیف شدند که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برخورد با رانندگان متخلف 8 درصد افزایش پیدا کرده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 435 فقره تصادف روی داده است که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.
,
 
,
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تعداد مجروحان تصادفات امسال را یک هزار و 700 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مجروح نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
136 نفر فوتی در حوادث رانندگی
, 136 نفر فوتی در حوادث رانندگی, 136 نفر فوتی در حوادث رانندگی,
شجاع تعداد کل متوفیان حوادث رانندگی از ابتدای امسال تاکنون را 136 نفر بیان کرد و یادآور شد: این تعداد فوتی نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.
,
 
,
وی افزود: از ابتدای امسال 500 دستگاه خودرو و 47 دستگاه موتورسیکلت که متعلق به قاچاقچیان بوده، توقیف شده است.
,
 
,
افزایش 100 درصدی جرائم فضای مجازی
, افزایش 100 درصدی جرائم فضای مجازی, افزایش 100 درصدی جرائم فضای مجازی,
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه میزان جرائم فضای مجازی از ابتدای امسال 100 درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: 70 درصد جرائم فضای مجازی مربوط به جرائم مالی و برداشت اینترنتی غیرمجاز بوده که 30 میلیارد ریال برآورد شده است.
,
 
,
وی افزود: برداشت اینترنتی غیر مجاز، کلاهبرداری رایانه‌ای، انتشار فیلم‌های خصوصی و خانوادگی، انتشار اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و ارسال محتویات مستهجن پنج جرم اول حوزه سایبری در خراسان جنوبی هستند.
,
 
,
شجاع با بیان اینکه در حوزه پیشگیری اجتماعی از وقوع جرائم اینترنتی و آگاه‌سازی اقدامات خوبی شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص 150 مصاحبه رادیویی و تلویزیونی انجام و همچنین کلاس‌های برون سازمانی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تعداد تماس‌های 197 و نظارت همگانی 11 درصد افزایش داشته است، افزود: میزان انتقادات 14 درصد کاهش و میزان تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی 28 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.
,
 
,
مراجعه نزدیک به 3 هزار نفر به مراکز مشاوره
, مراجعه نزدیک به 3 هزار نفر به مراکز مشاوره, مراجعه نزدیک به 3 هزار نفر به مراکز مشاوره,
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 998 نفر به مراکز مشاوره آرامش و کلانتری‌ها مراجعه کردند که 83 درصد پرونده‌های مشاوره به مصالحه ختم شده است.
,
 
,
شجاع با بیان اینکه بیش از 19 تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص نظم و امنیت و آسیب‌های اجتماعی امضاء شده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خراسان جنوبی در حوزه پیشگیری و ارتقای رضایت‌مندی در فصل اول سال در کشور جایگاه دوم را کسب کرده است.
,
 
,
پلیس مقتدر، امین مردم شعار امسال هفته نیروی انتظامی
, پلیس مقتدر، امین مردم شعار امسال هفته نیروی انتظامی, پلیس مقتدر، امین مردم شعار امسال هفته نیروی انتظامی,
وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از جمعه 13 مهر ماه با شعار پلیس مقتدر، امین مردم آغاز می‌شود، افزود: پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌های اسلامی، رأفت و مهربانی؛ پلیس، انضباط اقتدار امنیت پایدار؛ پلیس، حرفه‌ای گرایی تخصص کارآمدی؛ پلیس، آموزش همگانی مشارکت عمومی پیشگیری اجتماعی؛ پلیس، خدمت‌گذاری پاسخگویی امانت داری؛ پلیس، دانش بنیانی پژوهش محوری روزآمدی؛ پلیس، حماسه حسینی ولایتمداری ایثار و شهادت عناوین روزهای هفته نیروی انتظامی هستند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه