اخبار داغ

یادداشت؛

فضای اقتصاد تحت تاثیرشایعات

فضای اقتصاد تحت تاثیرشایعات
این روزها حال و روز بازار اصلا خوب نیست و فضای اقتصاد شدیداً تحت تاثیرشایعات قرارگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک،شایعاتی که هیچ پایه واساسی ندارد، فقط یک جو روانی منفی ایجاد کرده تا علاوه برآنکه از یک سوی نان و آب را از سفره اقشارضعیف و کم درآمد به سفره عده ای سودجو منتقل کند ، موجب واردآمدن ضربات سنگین برپیکره اقتصادکشور گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,



درچنین شرایطی دو نکته مهم بایستی مورد توجه واقع شود؛ یکی بی اعتنایی مردم والبته بازاریان شریف وبا انصاف به شایعات و توجه واعتماد به برنامه ها و تدابیرمسئولین و دیگری برخورد قاطع با سودجویان و مخلان نظم اقتصادی است.

,
,
,



اولی انتظارمسئولین امراز مردم و دست اندرکاران بازاراست و دومی خواسته مردم ازمسئولین و دستگاههای نظارتی

تاکیدات استانداربراین موضوع که هیچ مانع و کمبودی ازنظرتهیه مایحتاج مردم فراروی مدیریت استان و مسئولین وجودندارد بایستی موردتوجه همه اقشارمختلف مردم و دست اندرکاران خوش انصاف بازارقراربگیرد.

,
,
,
,
,



مردم باید به مسئولین اعتمادکنند و با رفتارهای غیرصواب و ناصحیح درزمین سودجویان و دشمنانی که جنگ اقتصادی برعلیه ملت ایران راه انداخته اند بازی نکنند.

,
,
,



موضوع مهم دیگرکه برخوردقاطع با سودجویان، گرانفروشان، کم فروشان ومحتکران است که خواسته بحق و انتظاراصلی مردم است و می تواند درایجاد و تقویت آرامش بازارشدیداً موثرباشد و اینجا موضوع کمی بیشترتلاش می خواهد.

,
,
,



فعال کردن تیم ها واکیپ های نظارتی و واکنش دستگاه های نظارتی به فضای موجود تکمیل کننده سلسله اقدامات انجام شده و در دست اقدام است.

راه اندازی وافزایش شعبه های رسیدگی به جرایم اقتصادی جهت برخورد قاطع بابرهم زنندگان آرامش اقتصادی و کمک گرفتن ازنظارت همگانی وعمومی مردم ازطریق ایجادوتقویت کانال های ارتباطی بین مردم و مسئولین ازراهکارهای عمده تحقق این امرخطیراست.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه