اخبار داغ

در مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها صورت گرفت؛

توزیع ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان محروم خلیل‌آبادی

توزیع ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان محروم خلیل‌آبادی
هم‌زمان با فرا رسیدن مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید و در مراسم نواختن زنگ عاطفه‌ها، 750 بسته لوازم‌التحریر اهدایی آستان قدس رضوی به مدارس خلیل‌آباد جهت توزیع در میان دانش آموزان محروم شهرستان تحویل داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، در یازدهمین روز از ماه مهر و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند، زنگ عاطفه‌ها در بیش از 107 واحد آموزشی شهرستان خلیل‌آباد نواخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

زنگ عاطفه‌ها طی مراسمی به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان و دانش آموزان در دبستان شهید جعفری خلیل‌آباد نواخته شد.

,

حسن صداقتی در این مراسم اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها به صورت مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) در مدارس شهرستان خلیل‌آباد برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه با آغاز مهر، جنب و جوشی در خانواده ها ایجاد و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه آماده می شوند، خاطرنشان کرد: این دانش آموزان نیازهای ضروری نظیر کیف، کفش، لوازم‌التحریر و فرم لازم دارند و امکان دارد برخی از خانواده های در تأمین این نیازها مشکل داشته باشند و نتوانند آن‌ها را برای فرزندان خود فراهم کنند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: جشن عاطفه‌های در راستای نوع‌دوستی در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود و هر کس به‌اندازه توان خود به دانش آموزان بی‌بضاعت کمک می‌کند تا همه دانش آموزان از امکانات تحصیلی برخوردار شوند.

,

وی با بیان اینکه دانش آموزان از همین دوران کودکی بخشش را تمرین می‌کنند و پدران و مادران نیز فرزندان خود را در این راه کمک می‌کنند که جای تقدیر دارد، اذعان کرد: تلاش آموزش‌وپرورش بر این است که در شهرستان خلیل‌آباد هیچ دانش‌آموزی نباید به لحاظ مشکلات مالی از تحصیل باز بماند.

,

صداقتی در پایان عنوان کرد: در کنار کمک‌هایی که همه ساله خیرین در داخل شهرستان انجام می‌گرفت در سال جاری با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت و ارتباط با آستان قدس، 750 بسته لوازم‌التحریر برای دانش آموزان وارد شهرستان شد که این بسته‌ها قریب به 30 میلیون تومان ارزش دارد.

,

 

,

در پایان این مراسم 750 بسته لوازم‌التحریر اهدایی آستان قدس رضوی به مدارس، جهت توزیع در میان دانش آموزان محروم شهرستان تحویل داده شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه